@deathmind skomentował ten film
84
,
przez @Bokser666
16 komentarze
Elektryczne sprężarki - czy rzeczywiście dodają silnikom moc?
Montaż i testy najdroższego Superchargera na eBayu. Na koniec test domowej roboty Twin Charger.
@deathmind skomentował ten film
117
,
przez @Bokser666
11 komentarze
Człowiek prześwietlony skanerem bezpieczeństwa na lotnisku
I teraz już wiecie co stanie się, jeśli położycie się na taśmie razem z bagażami.
@deathmind skomentował ten film
92
,
przez @megasmieszne
10 komentarze
Kompilacja upadków na bieżni
Niektórzy ludzie nie wiedzą jak korzystać poprawnie z takich urządzeń.
@deathmind skomentował ten film
99
,
przez @sebekFR
23 komentarze
Czołg kontra traktor
Widać jak technologia poszła do przodu skoro traktor dorównuje mocą czołgu.
@deathmind skomentował ten film
299
,
przez @Bokser666
11 komentarze
Prawdziwy pirat drogowy cieszy się prędkością aż do końca
Reklama społeczna skierowana dla piratów drogowych. Bo jak się cieszyć prędkością, to aż do końca.
@deathmind skomentował ten film
156
,
przez @Bokser666
12 komentarze
Owczarek niemiecki tęskni za Borysem, który umarł 9 miesięcy temu
Czy psy pamiętają swoich psich kumpli po tak długim czasie? Owszem...
@deathmind skomentował ten film
72
,
przez @escape15
20 komentarze
Napadli na sklep z elektroniką
Do napadu doszło 30 grudnia na Florydzie. Widać przestępcy idą z duchem czasu.
@deathmind skomentował ten film
156
,
przez @Tomo21
10 komentarze
Tańczyć każdy może
Trochę lepiej, lub czasem trochę gorzej. Czyli krótka kompilacja tanecznych układów.
@deathmind skomentował ten film
138
,
przez @lullz
23 komentarze
Kompilacja wypadków drogowych z Rosji II
Najnowsza dawka wypadków i kraks z ulic, dróg i poboczy naszych wschodnich sąsiadów.
@deathmind skomentował ten film
299
,
przez @Bokser666
11 komentarze
Prawdziwy pirat drogowy cieszy się prędkością aż do końca
Reklama społeczna skierowana dla piratów drogowych. Bo jak się cieszyć prędkością, to aż do końca.
@deathmind skomentował ten film
149
,
przez @RobinTv
28 komentarze
Wąż zjadł Krowę
Według biologów, film ten jest jednym z nielicznych materiałów dowodzących, że anakonda potrafi pożerać dużej wielkości zwierzęta, nawet bydło.
@deathmind skomentował ten film
403
,
przez @bronxxxx
33 komentarze
Motocykliści żartują sobie z pieszych
Jak w zabawny sposób kierowcy jednośladów pośpieszają pieszych, przechodzących przez jezdnię.
deathmind
ponad 12 lat temu
Akcja żałosna, bo przecież każdy kto ma pojęcie na czym polega proces pracy silnika spalinowego wie, że to dla idiotów. Tą turbinkę wrzuciłbym do jednego worka ze stożkami i innymi metodami na zwiększenie ilości powietrza, które jest dostępne w układzie dolotowym. Jeżeli mamy gaźnikowca to sprawa jest jasna - trzeba na nowo wyregulować gaźnik tak aby pod większą ilość powietrza dostosować ilość paliwa -> mieszanka musi mieć przecież odpowiednie proporcje. Nie rozpisując się o tym jak to się sprawdza choćby po kolorze świecy czy zachowaniu silnika powiem tylko, że można poza stratą mocy narobić sobie więcej problemów niż radości. W przypadku wtryskiwaczy mamy jednostkę sterującą, która ma określony setup i zgodnie z nim podawane są odpowiednie ilości paliwa i powietrza. Co więc da zwiększenie przepływu powietrza? Jeżeli będzie to powietrze zimniejsze (tzw. zimny dolot) oraz dzięki pseudo-turbo czy też stożkowi wzrośnie przepustowość układu teoretycznie powinien mniej palić i mniej dymić no i co wykrywalne byłoby raczej na komputerze – lepiej wkręcałby się na obroty gdyż zasysanie byłoby efektywniejsze niż przez seryjny filtr. Czemu jednak zwykle to g*** daje? Obecnie programy jednostek sterujących są bardziej dopracowane jak i zgrane z seryjnymi dolotami. Oznacza to, że aby odczuć wzrost mocy nawet na zimnym dolocie ze stożkiem trzeba zmodyfikować program czy też wgrać nowy.
deathmind
ponad 12 lat temu
@Tirros: słyszałem o tych zabawach w corsach, astrach i vectrach z tym silnikiem Jeśli w chwili obecnej masz dobrą mieszankę tzn. świece są koloru kawy z mlekiem to musisz mu zmniejszyć opór na dolocie powietrza dając np. stożek z zimnym dolotem. Koszt parę stówek z dobrym filtrem K&N'a. Wtedy jeśli wyregulujesz pod to dawkę na pompie to powinien dostać parę koniczy więcej. Zazwyczaj widać to na przyśpieszeniu na wyższym biegu gdzie autko żwawiej wspina się na obroty. Z tego co wiem to musisz kręcić bardzo delikatnie co 1/4 obrotu czy coś w tym stylu, bo ta śrubka jest dość czuła. Druga kwestia jak sprawdzać kolor świec. Najlepiej wyjmij świece przed tuningem i zobacz jaki mają kolor, bo może teraz nie masz optymalnej mieszanki. Wyczyść je druciakiem i gdy zmontujesz stożek czy coś i zaczniesz kręcić to pamiętaj, że zanim będziesz mógł z nich "odczytać" jaki masz skład mieszanki to musisz auto rozgrzać i zrobić ze 20-30 km. No i pamiętaj, że nie ma nic za darmo - pompa szybciej padnie i wzrośnie spalanie.
Tirros
ponad 12 lat temu
@deathmind: A mam do Ciebie pytanie czy przy silniku 1.7 dti ISUZU takie rozwiazanie mogło by dać jakiś przyrost mocy bo tam nie mam eletronicznego układu sterowania dawką paliwa i mogłbym zwiekszyć dawke na pompie paliwa
deathmind
ponad 12 lat temu
@BrakSlow: nie czuję się obrażony i kolego Twój punkt widzenia mi się podoba, ale gdy mi ktoś tak jak wisien pisze, że wystarczy wsadzić turbo i heja banana to zastanawiam się czy on w ogóle jeździł czymś więcej niż komunijnym rowerem. Wedle jego opinii można przecież wsadzić do diesla turbo i np. z 80 HP na dwóch litrach zrobić 200, aby dobre turbo było. Takich fakirów to jeszcze nie znałem co z nadmiaru powietrza w mieszance potrafili zmusić auto do generowania wyższej mocy.
BrakSlow
ponad 12 lat temu
@deathmind: Nie wiem po %^$#^ się kłócicie??!! Ten filmik jest właśnie po to, żeby taki oszust nie zarabiał na naiwniakach, którzy dają się oszukać. Wiec nie zgadzam się z Tobą i oby więcej takich akcji! Może Twoja dumo wielkiego znawcy została urażono, tak banalnym filmikiem ale na pewno wiele osób zrezygnowało z zakupu tego shitu i o to właśnie chodzi.
deathmind
ponad 12 lat temu
@wisien: kolego Ty chyba w życiu nic spalinowego nie regulowałeś. Kup sobie motocykl czy samochód na gaźnikach i bez zwiększania dyszy biegu jałowego i dyszy głównej wsadź na miejsce filtrów seryjnych stożki tak żeby dostawał więcej powietrza, a nawet zrób test bez filtra. Jedyne co zyskasz do efekty dźwiękowe, a pojazd straci na mocy. Z resztą wpisz sobie w google optymalna mieszanka paliwowa i może coś Ci trafi do główki. Wiesz co to AFR? Wygląda, że nie więc nie mamy o czym gadać. Jakbyś się bawił w tuning czegoś gdzie się manualnie reguluje skład mieszanki to byś wiedział, że założyć stożek to 15 min, ale potem trzeba pod to dobrać dysze do gaźnika, a potem regulować poziom wysokości przepustnicy i skład mieszanki na biegu jałowym za pomocą śrub na gaźniku oraz poziom ustawienia iglicy w celu określenia ilości paliwa jakie podaje dysza główna. Wiesz po co to wszystko? Jak mistrzu masz za dużo paliwa w mieszance to spalanie nie jest efektywne przez co zalewa świecę resztkami (efekt to czarna często mokra świeca) a bezpośredni skutek to dławienie się przy nagłym otwarciu przepustnicy na maxa. Pojazd nie wchodzi żwawo na obroty, przydusza się nadmiarem paliwa. Z kolei nadmiar powietrza powoduje przypalanie się elektrody świecy i zachowanie silnika polegające na tym, że choć żwawo wchodzi na obroty to ma znacznie mniej mocy, ma problemy ze schodzeniem z wysokich obrotów i utrudnione jest wyregulowanie obrotów jałowych, gdyż pojazd zwykle po zejściu z wysokich obrotów po prostu gaśnie. Tutaj odsyłam do lektury nt. współczynnika nadmiaru powietrza specjalisto. Tak jak w gaźnikowcu trzeba zmienić dysze na większe tak przy wtryskach trzeba zmodyfikować program ofc o ile mają jeszcze zapas na max wydajności.
wisien
ponad 12 lat temu
@deathmind: co Ty kolego gadasz za glupoty. Kazdy wie ze przy wiekszej ilosci powietrza mieszanka jest o wiele lepiej spalana. Dlatego prawie kazdy diesel to Turbo diesel, a wiele benzyniakow tez wyposazona jest w turbo. A turbina dziala w identyczny sposob jak ci panowie kombinowali. Tylko zasilana jest przez spaliny a nie z akumulatora.