W pierwszej części filmu zastanwalialiśmy się czy gościu zdaje sobie sprawę, że stanowi zagrożenie dla innych. Teraz już wiemy że nie zdaje sobie, skoro powstaj ...
W pierwszej części filmu zastanwalialiśmy się czy gościu zdaje sobie sprawę, że stanowi zagrożenie dla innych. Teraz już wiemy że nie zdaje sobie, skoro powstaj ...
Program "Million Dollar Rooms" przedstawia najdroższe pokoje na świecie. W tym odcinku prowadzący Carter Oosterhouse zabiera nas do Nevady, gdzie Tom ...
Spotykamy się z mieszkańcem Grecji, który pomimo panującego tam wielkiego kryzysu, postanowił jeszcze bardziej dopieścić swoje auto. Samochód testowany był prze ...
Japonia leży na styku płyt tektonicznych, co powoduje, że wyspy te niemal co roku padają ofiarą strasznych trzęsień ziemi. Architektura związana z tym faktem w ...
Kers
ponad 12 lat temu
Bo ciężko wrzucić 1/2 i spokojnie zjechać z górki i mieć panowanie nad autem... Ale co tam
lepiej hamulec do oporu i skręcić kołami na maksa i czekać xD
Dybek87
ponad 12 lat temu
@Kers: bo strach i panika zagląda ludziom w oczy i na kursach nikt ich nie uczył że jak w poślizgu naciśniesz na hamulec to nie masz kontroli nad autem, a oni wciskają hamulec i kołami kręcą hahahahaha
Kers
ponad 12 lat temu
@deathmind: W pierwszym momencie większość kierowców wdusi hamulec, ale po 2sec da się po prostu wyczuć, że to nic nie da... a podczas redukcji koła się nie zablokują i utrzymujesz sterowność(niestety tutaj potrzeba nieco zimnej krwi i opanowania). Poruszyłeś również kwestie prędkości i słusznie, bo zimą się jeździ "nieco" trudniej niż latem i auto nie zatrzyma się po 20m.
deathmind
ponad 12 lat temu
@Kers: stary te auta to FWD, więc nie oczekuj na znacznym oblodzeniu cudów, bo choćbyś toczył się na biegu to oś wleczoną może Ci narzucić na któryś bok i odruchowo zaczniesz hamować. Nawet jeżeliby ktoś jechał tam stałym AWD to musiałby już przed zjazdem mieć dość niską prędkość, bo jeżeli jechał np. 40-50 km/h to redukcja nie załatwi sprawy.