508
Prezentacja skuteczności systemu ostrzegania i awaryjnego hamowania przed przeszkodą. Pokazany zestaw waży 40t.
Dodano: , wyświetleń 39157
wotek96
ponad 12 lat temu
nieźle działa ale w naczepie hamulce też robią swoje docisk na koła, osie też ma swoją zaletę jak i wady
Kejsi
ponad 12 lat temu
Ten j@%any welonik to nie udana próba trolowania, myśli że jest zabawny ale wystarczy tylko minus, report i nawet nie czytam co napisał, ehh może kiedyś go zbanują?
A co do hamulców to pełen respekt xD
m1si0
ponad 12 lat temu
o kurde - niesamowite!!! Samo to jak wygląda akcja z kabiny.
papajohi
ponad 12 lat temu
Wellniok twoje komentarze są po niżej poziomu 6o latka tak że jaki golf sorry resorak ok.A najlepiej nie wypowiadaj się w ogóle bo dla ciebie ziemia jest jeszcze płaska,a wracając do filmu dobra sprawa te awaryjne hamulce .
deathmind
ponad 12 lat temu
Ja pier*** wrażenie robi nawet na filmiku. Szczególnie ze środka kabiny...no dosłownie jakby nie było szans na ratunek przez zderzeniem. A co do systemu to nie wiem czy dorzucili coś extra w stosunku do seryjnego układu hamowania, ale elektronika to po prostu adaptacja systemu, który zadebiutował w nowym S60.
ergoline
ponad 12 lat temu
Niech załadują na naczepę 20ton i wtedy proszę o taki test, nie będzie już tak różowo. Test jak mi się wydaje chyba dotyczy radarowego układu hamowania awaryjnego.
AngusYoung
ponad 12 lat temu
Wszystko git ok , tylko ciekawe co zrobi jadąca za nim ciężarówka która nie ma tego systemu a wiadomo jakie odległości utrzymują kierowcy .
beatmaker24
ponad 12 lat temu
@AngusYoung: calego swiata nie zmienisz..wiadomo ze nic nie zrobi ciezarowka z tylu,a nawet kierowca tej ciezarowki
Wellniok
ponad 12 lat temu
Ja tam latam bes chamulcuw w moim golfie 2 i jakons nie mjalem wypadku tu nie hodzi o chamulce a to jak sje umie wyjsc z sytuacji. Ja na pszyklad widze babke rze przehodzi przez pasy to dodaje gasu z nie zwalniam i tak to se latam. Pare ofjar na koncie ale to nic
zyryy
ponad 12 lat temu
jak na światłach podjedzie do samochodu to też tak ten alarm będzie napierdalał ? Chyba, że to tylko przy jakiejś prędkości działa.
Zewin
ponad 12 lat temu
Z kabiny wygląda to zupełni inaczej niż na zewnątrz
Profesor
ponad 12 lat temu
Ciekawe co tam był za ładunek i jak zabezpieczony, że nie wyleciał przez ciągnik gdzieś daaaaleko do przodu. Driwerom z jakimś poważniejszym radziłbym jednak hamować nieco wcześniej i delikatniej.
Cinelous
ponad 12 lat temu
kolcki chamulcowe to chyba odrazu idom do kosza po tami kacie
eMeS
ponad 12 lat temu
Wszystko fajnie.. o ile ktoś jadący za zestawem równie szybko zahamuje i nie wpakuje się pod przyczepę.
Szakal85
ponad 12 lat temu
@eMeS: Pod naczepę.
LordRzeznik
ponad 12 lat temu
@eMeS: Jak mu wjedzie w D to będzie jego wina (tego, co wjechał) bo to będzie znaczyło, że nie zachował odpowiedniego odstępu i nie dostosował prędkości. W tej sytuacji pierwszy od "przeszkody" ma najlepiej, o ile jedzie takim ciągnikiem , a nie np. mikrofalówką (patrz Tico)
chuligan
ponad 12 lat temu
widać ze pusta naczepa jakby mial pare ton z tyłu to nic nie pomoże
hoseroberto2
ponad 12 lat temu
jestem ciekawy jak kończą furki z tyłu za tym tirkiem z normalnymi hamplami(blacharzyki już łapki zacierają)
Dimple
ponad 12 lat temu
Ale do samego końca nie jesteś pewien czy nie przylutuje
saleen
ponad 12 lat temu
Troche pozno hamuje. Ciekawe jak na sniegu.
diakon227
ponad 12 lat temu
@saleen: to awaryjne hamowanie dlatego odbywa się na kilka metrów za autem przed nami. Hamując samemu wiadomo wykona się tą czynność wcześniej. Ten system zapobiega tylko nagłym i nie oczekiwanym zbliżeniom pojazdów