95
Nie ma to jak włożyć gruby hajs w samochód i podziwiać jak płonie na hamowni.
Dodano: , wyświetleń 33965
d4b
ponad 13 lat temu
Przerost portfela nad treścią
Ludzie pakują co mogą, inwestują kupę kasy, a nie przemyślą czy inne podzespoły to pociągną
Szkoda autek, i kasy
Barca
ponad 13 lat temu
szkoda takich aut
Asus
ponad 13 lat temu
1 rzecz zle zabezpieczone pojazdy w wielu przypadkach ,2 widac jak te samochody zostaly zrobione 90 % sie zapala to chyb a nie jest dobry znak
deathmind
ponad 13 lat temu
Mistrzowski był wyskok rury dolotowej . Co do Twojego komentarza - zauważ, że to jest tuning, w przypadku lżejszych setupów zazwyczaj właściciel zostawia seryjne to co trzeba po prostu zmienić, bo jeszcze w czasach gdy ludzie jarali się NO2 były typy co ładowali zestaw do full seryjnego silnika i przy lepszej przejażdżce wydmuchiwało im uszczelkę pod głowicą. Z resztą silnik, silnikowi nierówny, wsadź 2.0 z galanta bez turbo nie wytrzyma takiego ciśnienia jak 2.0 z evo, bo choć silniki wydają się być praktycznie identyczne to właśnie choćby głupia uszczelka w evo wytrzymuje znacznie większe ciśnienie . Zaniedbań jest wiele poza tym...jeden wsadzi większe turbo, a nie ruszy intercoolera, drugi rozwierci silnik, a nie zmodyfikuje układu chłodzenia. Pomijam tutaj aspekt montażu na odpierdziel ofc. Co innego natomiast high-endowy tuning gdzie bawimy się w moce podchodzące pod 1000 HP lub więcej - tutaj jest ruletka...możesz sobie zrobić evo na 800 HP w full profesjonalnym zakładzie, zmieniać olej co 2 tysiące km, dbać o stan osprzętu, a i tak masz większą szansę, że Ci coś walnie niż przy seryjnym aucie, bo przy tym poziomie tuningu zwykle już nie możesz użyć komponentów z mega zapasem np. mocy, którą znoszą.
untitled638
ponad 13 lat temu
3:50 ehh są tacy co uwielbiają katować samochód...
saleen
ponad 13 lat temu
Dadoch widać ze sam nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz. Czasami ludzie chcą wyciągnąć z seryjnego silnika nie wiadomo jakie moce też nie mając o tym pojęcia. Dają auto wiejskiego pimp my padło w warsztatu...panie chce mieć milion koni zrób pan coś. No to co...chińskie turbo, nitro i stu na testy. A potem oczy bo korby bokiem wyszły a po tłoku nie ma śladu.
Dadoch
ponad 13 lat temu
Po pierwsze to KAIKO umyj się bo nie znasz ortografii po drugie nie wszystkim autom rozwaliło silnik czy coś w tym stylu po trzecie to nie zależy od obrotów tylko jakie przeciążenie silnik wytrzymuje i większość z nich za szybko dało im dawkę "speeda" po czym części nie mogły wytrzymać nacisku spowodowanym przeciążeniem panującym w silniku i niektóre części po prostu się rozwaliły.A tak poza tym to szkoda takich maszyn )
Dejmian
ponad 13 lat temu
Bo do tego trzeba zakładać kute elementy a nie zwiększać ciśnienie turbiny na pałe.
samozamykacz
ponad 13 lat temu
Piękne te Corvette.Pewnie marzenie każdego faceta.
pseudoboxer
ponad 13 lat temu
jednak nie każdego bo ja zdecydowanie wole EVO IX
PonikHS
ponad 13 lat temu
Amatorzy BiTurbo
Kaiko
ponad 13 lat temu
A wszystko pszez to ze silniki nie som pszystosowane to takich obrotuw.
MalyLbn
ponad 13 lat temu
Tak ku*wa silnik w Corvette albo w Suprze nie jest przystosowany do wysokich obrotow...
grinlock
ponad 13 lat temu
masz rację, nie "som"
Kaiko
ponad 13 lat temu
Jak sie go haruje ponad 10sek na czerwonych kreskach to sie niedziw...
Dejmian
ponad 13 lat temu
Amatorzy podkręcą w garażu turbinke i myślą że będą sie ścigać a tu silnik kaput
MalyLbn
ponad 13 lat temu
0:06 Evo, 2:05 Supra, 3:03 Corvette, 3:16 Impreza, 3:25 kolejne Evo - przy tych płakać się chce
A no i nie ma to jak 2 grubasy zamiast zabezpieczenia w 4:45...
azbest
ponad 13 lat temu
To musisz poczekać aż eksperci wrócą ze szkoły
abcde
ponad 13 lat temu
to fakt
mcgregor
ponad 13 lat temu
Spora część z przedszkola...
evertos
ponad 13 lat temu
takiego filmiku jeszcze nie widzialem ale zupelnie sie nie znam na tym wiec czekam na komentarze expertow