30
Pod hasłem „Strażacy - dziękujemy!” rozpoczęła się wizerunkowa kampania Volvo Trucks Polska, która powstała we współpracy ze studiem Brown Sugar. Volvo w nowej kampanii wizerunkowej dziękuje polskim strażakom, którzy brali udział w akcji ratowniczej podczas gaszenia pożarów w Szwecji.
Dodano: , wyświetleń 3523
GROM1PL
ponad 6 lat temu
Taaa... jakiś czas temu (1-2 miesięcy po pożarach w Szwecji) Szwedzka skarbówka przyczepiła się do wszystkich Strażaków, żeby wypisali zeznanie podatkowe dot. wsparcia jakie otrzymali od Szwedów (podczas tej wielkiej darmowej akcji gaśniczej) ...np. ktoś dostał kompocik/ręcznik itp. i od tego musi zapłacić podatek (chore) ...Z tego co mi wiadomo Nasi Strażacy byli największą ekipą i byli samowystarczalni i zrobili nawiekszą robotę... ale inne kraje wysłały też swoje mniejsze jednostki... no i cóż Szwedzka skarbówa okazała się być (przynajmniej tu) bardziej pazerna od Polskiej.