3
Polska motoryzacja nigdy nie mogła pochwalić się wieloma własnymi konstrukcjami, jednak dziś nie mamy żadnej rodzimej marki produkującej liczące się na rynku samochody. Nic zatem dziwnego, że wiele osób marzy
Dodano: , wyświetleń 2040
, moto.wp.pl
Mikus298
ponad 9 lat temu
Umocniłem bo jakieś marzenia się polakowi należą, ale sadzę że to pozostanie w domenie marzeń bo co Niemiec ze złomem miał zrobić, a po drugie jak będzie przeciętnego kowalskiego stać na kupno autka to może wtedy będzie się to opłaciło postawić na nogi jak na razie przeciętny kowalski skazany jest na złom za tysiaka i bo drugie tyle musi wydać na OC a do dziesiątego daleko. Arimera , ja jakoś w tej manufakturze przyszłości nie widzę ani to żadna rewolucja ani nic w tym polskiego, taka lepianka z kilku no ale nazwa szumna, jak na razie do polskiej marki którą mieliśmy nam daleko aby odzyskać i jak na razie pod dumna nazwa składamy chińskie skutery i pomyśleć że byliśmy potęgą w produkcji motocykli zresztą znanych na całym świecie jak Modele M11 i M11W były produkowane także w wersji eksportowej – „Lux”. Sprzedawano ją m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz w Indiach, które w 1963 r. zakupiły licencje na produkcję modelu M11 (produkcję zakończono w 2005 r.). W Indiach motocykl produkowany był pod marką Rajdoot , o czym mowa , o SHL