63
Kolejny strażnik Teksasu tym razem z Pruszcza i jego brak umiejętności jazdy na suwak.
Dodano: , wyświetleń 13263
PietruchM
ponad 11 lat temu
Skąd sie takie tępe dzidy biorą? Temat wałkowany od lat a Ci nadal swoje ...
peug
ponad 11 lat temu
To już drugi filmik z palantem z Pruszcza Gdańskiego, który ma jakieś chore wyobrażenie o porządku. Powinni tym debilom zakazać wjazdu do Gdańska.
mariusheq1
ponad 11 lat temu
ja sie pytam GDZIE W TYM MOMENCIE BYŁ BOGUŚ Z M3 ?!
Dimple
ponad 11 lat temu
@mariusheq1: A ja mam radę. Nie zesrajcie się tym Bogusiem. Pomniki mu k*rwa zacznijcie stawiać.
Profesor
ponad 11 lat temu
@Dimple: Już ktoś słusznie napisał, że Boguś niedługo będzie sławny niczym Mama małej Madzi.
zyryy
ponad 11 lat temu
Te po#^@y na drogach gdzieś usłyszeli, że to niby coś daje i k$^@a bez użycia mózgu to powtarzają..
MarcineK188
ponad 11 lat temu
Z Pruszcza, a nie Pruszkowa !
deathmind
ponad 11 lat temu
@MarcineK188: Opis dał dobry, ale tytuł pomieszał
Fkdaro
ponad 11 lat temu
Pruszków jest na WPR...
szymir79
ponad 11 lat temu
nie wiem jaki miał cel blokowania pasa lewego ale jeśli dalej jest zwężka na lewym to już obydwaj powinni prawym pasem śmigać ! a nie na sruwak w ostatniej chwili omijając wszystkich uczciwie czekających.
Troche wkurwiające jest jak większość ustawi się na pasie który idzie a co chwile jakiś cwaniak omija wszystkich i na koniec się wciska !
więc może ten kamerzysta chciał właśnie ominąć wszystkich a ktoś mu chamskie zapędy zblokował
Boogiee
ponad 11 lat temu
@szymir79: Taki jest cel żeby ta sama ilość samochodów zajmowała krótszy odcinek jezdni. Więcej samochodów zmieści się na odcinku jezdni o takiej samej długości i przejedzie dalej stojąc na dwóch pasach a nie na jednym. Wyobraź sobie że zwężenie drogi jest zaraz za skrzyżowaniem. Zapali się zielone na kilka sekund i przejedzie 5 samochodów zamiast 10 jeśli będą jechać jednym. To tak najprościej chyba...
HolliFak
ponad 11 lat temu
@szymir79: joemonster.org/p/1092455/size/oryg w lekki i zabawny sposób wyjaśnia to po co ten lewy pas jest taki długi i że jazda nim do o=końca to nie cwaniactwo tylko dobra organizacja ruchu.
HolliFak
ponad 11 lat temu
@HolliFak: widzę że linków nie łyka. Proponuję więc wpisać w google : Różnice w technice jazdy oraz klasyfikacja kierowców i pierwszy link na joe monstera
17luty1983
ponad 11 lat temu
Takich powinno się HDS-em ładować na kiper i do huty z zawartością wywozić i od razu wrzucać do surówki.
Dimple
ponad 11 lat temu
Pruszcz czy Pruszków...that is a question.
paankracyk
ponad 11 lat temu
Przeginac mozna w obie strony. Jazda na suwak ma swoje uzasadnienie w zasadzie wylacznie w przypadku zwezenia jezdni, jakichs nieoczekiwanych zdarzen na drodze itd. Jezeli ktos celowo jezdzi innym mniej uzywanym pasem (np. do skretu w lewo) potem, zeby pod koniec probowac go zmienic (na ten do skretu w prawo) to jest cwaniakiem a takich powinno sie tepic. OK, jesli widze obca rejestracje albo jakiegos golowasa, ktory pierwszy raz siedzi za kolkiem, to chetnie go przepuszcze - nie wiedzial chlopak. Ale jak widze starego byka jak co dzien o siodmej rano (wiadomo - wszyscy spiesza sie do pracy) juz czatujacego na poczatku lewego pasa (a skreca w prawo, tak jak wszyscy, dlatego ten prawy caly zawalony) to krew mnie zalewa.
Profesor
ponad 11 lat temu
@paankracyk: W takich przypadkach jak piszesz to nie lamerzy, co nie potrafią jeździć na suwak ,tylko cwaniaki, których należy tępić i nigdy takich nie wpuszczam.
Bambooo
ponad 11 lat temu
HEHEH szeryfow trzeba tepic...
deathmind
ponad 11 lat temu
@Bambooo: W kakao i na bambusie zawiesić?
Bambooo
ponad 11 lat temu
@deathmind: Głową w doł