Logowanie za pomocą serwisów społecznościowych
Logowanie tradycyjne
Milanos.pl. Skorzystaj z szybkiej rejestracji.
gorgebusch
ponad 12 lat temu
co się z wami dzieje???
wszędzie minusy w komentarzach??
znowu jakiś debil siedział i zmieniał ip żeby minusować
żal
PiotreKSC
ponad 12 lat temu
pewno laski nie ma to na recznym chodzi kiepski kierowca z niego
Dandys111
ponad 12 lat temu
Auto gwizda, "ino" kierowca pi#@&. Widać że pilot doświadczony a szoferek młody i nic nie umie. Może na drift by się przekwalifikował lepiej by na tym wyszedł bo lubi na ręcznym
ozyrys14
ponad 12 lat temu
Tak w skrócie 1 prawy to zakretn180, 6 lewy to delikatny w lewo. Np 50 5 prawy ciąć, czyli za 50m lekki zakret w prawo i kierwca moze ściąć zakret, czyli nie musi idealnie środkiem drogi jechać (bardziej chodzi o trudność zakrętu niż kąt). Jest też skala od 1 do 9 gdzie 1 to prosto a 9 to kat prosty i później HAK czylli 180. Jeszcze jeden przykład 4+ lub 2-, jak jest + to znaczy że zakręt jest łatwiejszy niż 4 i można z większa pretkoscią go pokonać a - oznacza że jest trudniejszy niż normaalny zakret o stopniu 2 i trzeba bardziej zwolnić tak jak przy1 czyli nawrocie. Dziury to wiadomo ;p np kwadratowy serek to już różnie, zależnie od uzgodnień,każdy inaczej może to nazywać a co do manewru to widać na filmie. Hopa to górka, syf to jakies dziadostwo na drodze.
flatroni
ponad 12 lat temu
Co znaczy "np. 2 lewy" ?
ozyrys14
ponad 12 lat temu
@flatroni: jest to ostrosc zakretu z podaniem stopnia i strony gdzie skreca.
matrix14xxx
ponad 12 lat temu
@ozyrys14: Bzdury gadasz kolezko.150 lewy 2 minus-za 150m lewy zakret na 2 biegu przy mniejszych obrotach.Jak plus to na pizdzie wypuszczasz czyli do zewnetrznej krawedzi trasy wychodzisz.Wiem bo startuje.
ozyrys14
ponad 12 lat temu
@matrix14xxx: wiesz co zjesz a co wystrasz to juz nie. a startujesz chyba rowerkami z bocznymi kołkami z innymi dziecmi na podwórku.
matrix14xxx
ponad 12 lat temu
@ozyrys14: dobra dobra idz graj dalej zakompleksiony dzieciaku,wiadomo startujesz w wrc i wiesz lepiej ja sie nie znam Tylko prosze Cie nie wciskaj ludzia swoich racji,bo przez takich jak ty mamy kryzys w kraju.Podrecznik pilota na ktorym sie uczyl Koscioszko jak i Kajetanowicz i duuuuuzo kierowcow,cytat:"Równie prosty do opanowania i o wiele bardziej sensowny jest system biegowy. Tutaj przy oznaczeniu zakrętu podawany jest bieg, na którym ten zakręt należy pokonać. Żeby zwiększyć precyzję stosuje się dodatkowe określenia, jak: "plus", "minus", "pełny", "długi", "zamykający", "wypuść". Reszta polega na umowie między kierowcą a pilotem. "L3" (czyt. "lewy trzy") może np. oznaczać, że lewy zakręt należy pokonać na trzecim biegu, "L3+" (czyt. "lewy trzy plus") ? również jazdę na trójce, ale już na wyższych obrotach, a "L3++" (czyt. lewy trzy pełny) będzie informacją dla kierowcy, że ten zakręt należy przejechać trójką, ale w górnych granicach obrotów. Ten system opisu jest łatwy do opanowania i stosują go najczęściej początkujący zawodnicy. Najpoważniejszą jego wadą jest to, że jest ściśle zależny od samochodu. Zmiana na auta na inne, albo jakaś większa różnica w jego "właściwościach rajdowych" powoduje, że cały opis bierze w łeb. Problemem jest tu przyzwyczajenie kierowcy do "brania" zakrętów na podanym biegu. Ci którzy próbują wtedy jechać na stary opis mogą się grubo przeliczyć. Kierowca jest wtedy zmuszony do ciągłej konwersji w locie starego opisu, dostosowując go do nowych warunków."
flatroni
ponad 12 lat temu
@matrix14xxx: dzięki za odpowiedź tylko nie iem czemu wszyscy dostali minusy :/
mechanik
ponad 12 lat temu
Pełen spokój. Aha! Zostawcie swój ręczny hehe
deathmind
ponad 12 lat temu
Kierowca trochę odpier.dala ponad swoje obecne możliwości to ja się nie dziwię pilotowi. Rozumiem jak się komuś raz na odcinek zdarzy wylecieć to okej, ale ten ciągle gdzieś wylatuje z trasy.
SeArS
ponad 12 lat temu
@deathmind: bo ten pilot nie umie go kierowac k$^@a
17luty1983
ponad 12 lat temu
Chłopaki się docierają jeszcze.
Diablo3
ponad 12 lat temu
Co tu jest fajnego?
Mehy
ponad 12 lat temu
Ale żałosny tytuł i opis..