@kierowcakumbajna umocnił ten film
135
,
przez @Awyhter
37 komentarze
German Style
Filmik typowy dla fanów 4 kółek. Ukazuje piękno Niemieckiego stylu tuningu, w którym z poczciwych aut rodzinnych możemy stworzyć naprawdę śliczną bestię. Oczywi ...
Rysiek
ponad 13 lat temu
Ja powiem tak ze niemieckie samochody jak audi,VW,mercedes sa przereklamowane i drogie bo płacisz za marke i tyle co innego BMW tez niemiec ale solidne autko nawet te stare,japońce też są super silniki nie do zajechania i wygodne i wysoko obrotowe silniki, fordy tez maja dobre silniki ale marke forda popsul escort i fiesta bo gnija jak niewiem,mam forda fieste trafilem dobry egzemplarz ale juz takiego malego samochodu z takim malym silnikiem nie chce,chce teraz cos mocnego duzego jak np ford cougar lub mitsubishi galant oczywiscie z silnikiem te samochody 2.5 V6 SPALANIE POROWNYWALNE Z SILNIKIEM 2.0!! Ale frajda z jazdy jest i jest czym jechac,wracajac do vw golf np 1,2,3 taki sam srodek prawie syf brzydki i tyle,vw passat zawieszenie cudowne raz w roku musisz wymienic koszt orginalu 1500zl przod,vw corrado pali ile widzi 15 benzyny przy spokojnej jezdzie. To tyle na temat paru niemieckich samochodow
kierowcakumbajna
ponad 13 lat temu
Jak widać każdy chwali swoje i powtarza ogólnie przyjęte stereotypy. Japońce z pewnością nie mogą pochwalić się trwałymi silnikami vankla, tego motoru się nie naprawia tylko wymienia co parędziesiąt tys km. W dobie obecnej motoryzacji tak krótka trwałość to porażka. O zapotrzebowaniu na paliwo tej jednostki nawet nie ma co wspominać...! Po za tym inne silnika japońskie to prawdziwe majstersztyki - przyznaję! Masz kiepskie odczucie z golfami, bo pewnie miałeś do czynienia z ubogimi wersjami, tak to jest że polacy nie są zamożni i kupują byle taniej, a wyposażenia zero... W passatach B5 trzeba wymienić zawieszenie raz na 200-300tys km. A że oszczędny polak wsadza szmelc (bo tani) to wymienia co 10tys km tak tu wychodzi pozorna oszczędność. Corrado w zależności od motoru może palić 9 a może i 20l, uwarunkowane jest to też umiejętnościami kierowcy. To samo tyczy się twojego wymarzonego silnika 2.5 V6. Ogólnie duże jednostki wcale nie palą tak sporo, wpływa na to czysta fizyka. Sam mam 2.8