Jak przystało na prawdziwych posiadaczy Fiata 126p dziewczyny musiały się trochę pobrudzić i namęczyć, ale pierwsza naprawa w ich życiu zakończyła się sukcesem. ...
27 maja 2014 w Bielsku Białej- policjant na służbie rozmawia przez telefon komórkowy podczas prowadzenia pojazdu. Mandat 200 zł i 5 pkt karnych dostałby każdy ś ...
Fragment magazynu Stop drogówka pokazujący bezrefleksyjne łamanie przepisów przez kierujących. Takie osoby powinno się bezwzględnie eliminować na stałe z ruchu ...
Fragment magazynu Stop drogówka pokazujący bezrefleksyjne łamanie przepisów przez kierujących. Takie osoby powinno się bezwzględnie eliminować na stałe z ruchu ...
27 maja 2014 w Bielsku Białej- policjant na służbie rozmawia przez telefon komórkowy podczas prowadzenia pojazdu. Mandat 200 zł i 5 pkt karnych dostałby każdy ś ...
kobieta nagrywa siebie podczas ataku klasterowego bólu głowy - o największy ból znanym w medycynie. Na ogół określany jest jako świdrujący, kłujący, palący czy ...
kobieta nagrywa siebie podczas ataku klasterowego bólu głowy - o największy ból znanym w medycynie. Na ogół określany jest jako świdrujący, kłujący, palący czy ...
Profesor
ponad 10 lat temu
Te dwa przypadki niby takie same, ale w pierwszym przypadku prędkość była dużo mniejsza, bo jednak zbliżał się do skrzyżowania i co najwyżej mógł poturbować kogoś. Nie powinien tak zrobić, ale może mandat uchroni go, przed zrobieniem tego samego na dwupasmówce, gdzie jedno auto zatrzyma się (tak jak autobus) a on je po prostu ominie, tylko z większą szybkością i znów powie, że przecież nic takiego się nie stało. A ten dekiel z tego rupiecia z drugiego materiału to matoł. Potrącił kobietę na pełnej szybkości (na tym nagraniu widać jakby to było szybciej niż 50km/h)i jeszcze mówi, że zrobił błąd. Błędem jest posiadanie uprawnień przez takiego matoła. Wiem, że każdy może błąd popełnić, ale na drodze gdzie odpowiadamy za swoje zdrowie i życie oraz za życie innych trzeba myśleć non stop i przewidywać jak najwięcej. Wszystkiego się nie da, ale próbować przewidywać jak najwięcej. Przecież każdy kto sporo już pojeździł wie, że wiele sytuacji na drodze da się przewidzieć. Czy jesteśmy jasnowidzami? Nie. To doświadczenie na drodze uczy. Tu nie można zostawiać marginesu na błąd ani wierzyć innym kierowcom.