Całe wydarzenie to pokaz kaskaderski a pilot na co dzień pilotuje wielkie samoloty pasażerskie i tylko udaje, że robi takie numery. Samolot Piper Cub jest starą ...
"To problem, który może spotkać pana, pana córkę, wnuki - czy pan wie, że kłamstwo nie doprowadza do niczego dobrego?! Nic nie usprawiedliwia tego, że pan ...
Bezpodstawne oskarżenia o picu alkoholu w miejscu publicznym potwierdzone badaniem alkomatem na komisariacie (0,00) i brak poszanowania godności osobistej osób ...
Bezpodstawne oskarżenia o picu alkoholu w miejscu publicznym potwierdzone badaniem alkomatem na komisariacie (0,00) i brak poszanowania godności osobistej osób ...
GROM1PL
ponad 10 lat temu
Popieram - te systemy oczyszczania spalin, czy zawór EGR czy ad-blue są do dupy.
Dobrze gdy norma wpływa na standaryzację -ułatwia życie (np. port US, źle gdy je komplikuje.
EGR zasyfia/psuje silnik... egr sam się też psuje - i można to gówno zdemontować/ zaślepić (zależy czy osobówka, czy ciągnik rolniczy, siodłowy) Gorzej jest w przypadku adblue, zwłaszcza gdy jest przy samym silniku a nie przy układzie wydechowym (mocznik powoduje korozję). Ale oczywiście (w UE) bzdurne normy wymagają od producentów montowanie tego eko-gówna które notabene eko nie jest.
Po co psuć dobre silniki - jak ktoś chce ekologiczne to można zamontować silnik na powietrze (stary wynalazek) zintegrowany ze sprężarką akumulatorową, albo nowoczesny silnik parowy w układzie zamkniętym itd.
Jak na UE to rzeczywiście duże spalanie -tylko że USA mają o połowę tańszą ropę a w dodatku niższe podatki i dużo mniej różnych podatków. (W Polsce mamy kilkadziesiąt podatków: VAT, dochodowy, od wzbogacenia, belki, ekologiczny, deszczu, psiej kupy, gruntowy, TV,... ZUS/OFE...)