@Czyznaszmnie366 wyrzucił ten film
5
,
przez @kubajac1
0 komentarze
Domowy Sposób - wiercenie bez poprawek
Wielokrotnie wierciłeś otwór na kołek i okazało się iż jest za płytki i pomimo prób wbijania go młotkiem. Okazuje się iż trzeba go wyciągnąć i poprawić odwie... ...
Czyznaszmnie366
ponad 8 lat temu
@kruszon W Polsce maksymalna długość składu nie jest określona ilością osi, a długością najkrótszego na danym odcinku toru bocznego stacji. W skrócie, pociąg musi się zmieścić na bocznym torze przy każdej ze stacji kolejowych przez które przejeżdża, aby umożliwić wyminięcie się z innym składem jadącym w tym samym kierunku, bądź z przeciwka. Jeżeli chodzi o te 120 osi, to nie wiem skąd wziąłeś tą ilość, ale sam jeździłem pociągami po 50-kilka wagonów 4 osiowych z lokomotywą 6 osiową co daje ponad 200 osi. Długości tych składów były w okolicach 880-850m, może dłuższe. Kolejny błąd, to promień łuku. Okreslany w zależności od prędkości na którą dopuszczony ma zostać tor, i przeważnie wagony i lokomotywy mogą pokonywać łuki o promieniach co najmniej 120m. Także błąd o rząd wielkości. Co do nacisków na oś, są one zmienne w zależności od klasy toru, i mogą wynosić nawet ponad 22tony na oś. Tory w stanach wcale nie są bardziej wytrzymałe niż nasze, nie są robione z jakiejś tytanowej stali, czy innych wynalazków, po prostu przepisy pozwalają na więcej, a efekty widać np tu
Podgląd | Rozmiar pliku: 340 KB
kruszon
ponad 8 lat temu
@Czyznaszmnie366: Pewnie wiesz lepiej skoro osobiście jeździłeś lokomotywą ja kolejową szkołę ukończyłem 13 lat temu i od tamtej pory pamięć mi się trochę zatarła.