145
2,6 promila alkoholu miał w organizmie 24-letni kierowca volkswagena golfa, który podczas policyjnego pościgu doprowadził do czołowego zderzenia. Wczoraj , na wniosek dziennikarzy, prokuratura udostępniła nagranie z policyjnego radiowozu, na którym widać pościg oraz moment zderzenia.
Dodano: , wyświetleń 23469
Gilmor
ponad 12 lat temu
jak zawsze widać że policja zareagowała momoentalnie...a potem się dziwią że im wszyscy jadą...
fubu232
ponad 12 lat temu
zgadzam się powinni odpuścić, lub trzymać się z daleka tylko go obserwując bo znali już rejestracje a nie naciskać desperata to chore
slawexsdz2
ponad 12 lat temu
najlepszy policjant, który by się do rowu wyj@%ał
slawexsdz2
ponad 12 lat temu
kierujący volkswagenem golf, padłem
slawexsdz2
ponad 12 lat temu
dlaczego głos słychać tylko z jednej strony? Czy osoba trzymająca mikrofon była leworęczna?
swietygral
ponad 12 lat temu
Nie mogli go wczesniej zepchnac do rowu w tak sprzyjajacych warunkach? Przeciez tu sytuacja byla jasna... Musial dopiero kogos roztrzaskac?
Profesor
ponad 12 lat temu
Ten pijany skurwi.el pewnie przeżyje i będzie miał się dobrze. Za to zdążył wyrządzić krzywdę innym. Ktoś wie, jak bardzo ucierpieli inni uczestnicy wypadku?
Niewidoczny
ponad 12 lat temu
do rowu takich spychaczem
slawex69
ponad 12 lat temu
Norma... jak to w polsce, do udzielenia pomocy po wypadku *gnajá tłumy*...Smutne.Welcome to poland.
h...6ponad 12 lat temu
@slawex69: norma czy smutne potrafisz napisac z duzej litery a juz przy Polsce nie chce sie wcisnac caps locka ???
Profesor
ponad 12 lat temu
@heniutek666: Shift wystarczy
arearekarek
ponad 12 lat temu
Do kurwy ile jeszcze ta gruba berta z nożem będzie na tej stronie???????
h...6ponad 12 lat temu
@arearekarek: mnie tez juz wqrwia w hui czasu
langi
ponad 12 lat temu
WYMIEŃ DYSK
fenofeno
ponad 12 lat temu
moim zdaniem powinni go wyprzedzić i próbowac blokowac bo dość mocne auta maja a nie jechac za nim jak bY auto rozwalili troche to nic by im sie nie stało dosc kasy bija na mandatach.
Diablo3
ponad 12 lat temu
Mam nadziej że ten pijak zginą na miejscu.
Cinelous
ponad 12 lat temu
pszynajmiej jednego j@%anego golfa trujki mniej na drodze
Fragles
ponad 12 lat temu
@Cinelous:
"trujki" powiadasz?
DragonDan
ponad 12 lat temu
@Cinelous: sam jesteś ten je@any , golf III RULEZ !!! nie oceniaj po aucie szlamo !!
Cinelous
ponad 12 lat temu
@DragonDan: To rze cie nie stac na pszynajmniej golfa czfurke to nje moja wina biedaku i nie wyzywaj mnie ot szlam bo sam nią jesteś moja matka zaruwno jak i ojciec som czystej krfi i lepiej mutl sie rzebys muk przyjsc to chokwartu w pszyszlym roku anlafabeto
DragonDan
ponad 12 lat temu
@Cinelous: Zarabiam 3x tyle co golf III jest warty ale po prostu lubię to auto ! Hogwart zrobił Ci pranie z mózgu !
Dimple
ponad 12 lat temu
Pijak za kółkiem to potencjalny MORDERCA,a takich skurwysynów należy eliminować ze społeczeństwa. Kula w łeb i do dołu.
Sam jestem zawodowym kierowcą i do głowy mi nawet nie przyjdzie wsiąść za kółko nawet po jednym piwie,a co dopiero tak nabombanym żeby mieć aż 2,5 promila.
A potem jedziesz z rodziną i taka k$^@a pozbawia Was życia,albo przybija do wózka na resztę lat.
Profesor
ponad 12 lat temu
@Dimple: Popieram. Takiego skurw.ysyna wsadziłbym do lochu do końca życia
TheProphet
ponad 12 lat temu
Dodam jeszcze, że kierowca miał iść już więzienia i chciał, to zmienić poprzez samobójstwo. ;/
TheProphet
ponad 12 lat temu
@TheProphet: Minusujcie mnie dalej, ale mieszkam blisko także wiem lepiej
Reinert
ponad 12 lat temu
Może facet był zmęczony życiem...
Skończył studia i zarabia 1200 zł...
Może to nie wóda, a Johny Walker był...
A może kobieta, którą kochał zdradziła go i chciał zrobić jak w filmie "Nic do stracenia"
Naprawdę nie ma co osądzać stereotypowo, że na pewno młody pijany gnojek chciał zaszaleć, bo tak napisano w Fakcie.
Malachai
ponad 12 lat temu
@Reinert: Żaden powód nie upoważnia do sprowadzania niebezpieczeństwa na osoby postronne. Jak chciał się zabić mógł to zrobić nie jadąc po drodze publicznej.
Załóżmy że w stukniętym przez golfa samochodzie zginęło małe dziecko, chciałbym zobaczyć Cię jak tłumaczysz rodzicom żeby nie osądzali bo gościa dziewczyna rzuciła i przykro mu było...
milanos89
ponad 12 lat temu
@Reinert: Chyba ty jesteś zmęczony życiem że piszesz takie bzdury. Ciekawe czy bronił byś tego barana jak by się zderzył czołowo z kimś z Twojej rodziny.
peug
ponad 12 lat temu
@Reinert: I uważasz, że to co piszesz to powinna być dla niego jakaś okoliczność łagodząca ? " Dziewczyna mnie rzuciła to się upiję,wsiądę w samochód i zabiję kogoś na drodze" I tu się zastanawiam czy przypadkiem tych co próbują w ten sposób tłumaczyć innych nie powinni wsadzać do więzienia razem z nimi. Bo skoro tak myślą to też są potencjalnymi przestępcami.
Reinert
ponad 12 lat temu
@peug: A mnie się wydaje, że żaden z was nie oglądał "Nic do stracenia"
beatmaker24
ponad 12 lat temu
to tez nie jest do konca takie proste.rozumiem gonic typa,ale co najmniej kilkoma radiowozami i zrobic tzw blokade(z tylu policja,z przodu i z boku) bo w pojedynke to mogą jechac za nim do wypalenia paliwa i go nie zlapac,lub jak na zalączonym obrazku az do wypadku.mysle ze powinni odpuscic,mają numery i inne dane i latwo by go wykryli,a tak to napedzali tylko jego adrenaline,uciekal,a ci chyba chcieli byc jak straznik teksasui zaliczyc brawurowy poscig za pijakiem..i dlatego tez doszlo do wypadku.gdyby przestali go gonic,byc moze koles by zwolnil i nie doszlo by do zderzenia.
Chris
ponad 12 lat temu
@beatmaker24: Chyba nie trzeba ci tlumaczyc na czym brawura polega?
Po prostu spokojnie za nim jechali(czy to brawurowy poscig?)
On byl piany ,co znaczy jak by go nie gonili to by nie uciekal?
To byl poczatek akcji ,z czego mieli zrobic blokade?
Malachai
ponad 12 lat temu
@Chris: Święta racja.
TheProphet
ponad 12 lat temu
Jestem z okolic strzelec opolskich. Wczoraj 29:01:13 inne auto nie dalego strzelec wjechało komus w dom..
TheProphet
ponad 12 lat temu
@TheProphet: Sorka za literówki, ale klawiaturka coś mi odmawia posłuszeństwa. ^^
OgarnijSieIza
ponad 12 lat temu
heh fajna akcja z 20 sek
gaizkam11
ponad 12 lat temu
SKURWYSYN!!! Na miejscu policjanta jeszcze bym go skopał na miejscu!
sonia1111
ponad 12 lat temu
Powinien płacić za leczenie,odszkodowanie i rentę do momentu wyleczenia oraz dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów wszelkich nawet roweru!
kruszon
ponad 12 lat temu
@sonia1111:Co wy z gimbazy możecie wiedzieć o życiu macie ferie to wypisujecie swoje infantylne przemyślenia ciekawe co będzie jak w końcu dorośniesz i sam wpadniesz po piwie.
kojote
ponad 12 lat temu
@kruszon: Co ty pier....sz człowieku 2.6 promila to nie jest po piwie tylko zdrowo na.....y. A jak by tak przyje..ł w twoją żonę z dzieckiem ciekawe czy też byś takie głupoty pisał. Mandat mu wje..,c, żeby się zes..ł, prawko zabrac a najlepiej też samochód. Debilizm ludzki nie zna granic.
Watsomnium
ponad 12 lat temu
@kojote: e tam nie przejmuj sie kruszon to jakis ciul co tydzien mu j@%ie żone a ten dalej nic ale wsumie jak wraca po piwie zalany tak ze pufke z kotem to co dalej ja j@%ie hehe
beatmaker24
ponad 12 lat temu
@kruszon: jedno pyt.skąd mysl ze uzutkownik sonia jest na etapie gimnazjum?bardzo mnie to ciekawi,moze po nicku umiesz stwierdzic kto ile ma lat,czym sie zajmuje,jak wyglada i wreszcie..co ma w glowie?jak masz bluzgac w odpowiedzi to lepiej nie pisznic,nno ale jestem ciekaw skąd takie wnioski..
deathmind
ponad 12 lat temu
@kruszon: Trzeba być poj.ebem żeby po pijaku kierować. Nie ważne czy po 2 browarach czy po butelce wódki. Mówisz o dorastaniu. Ja jakoś od kiedy jeżdżę pojazdami mechanicznymi (od 15 roku życia) to ani razu nie wsiadłem ani na skuter ani do auta nawet "podchmielony". Dla mnie trzeba mieć gówno zamiast mózgu żeby jechać nawet po małej dawce. Zrób sobie nawet głupi test, że pojedź w nfs sobie testowe okrążenie na czas, obal ze dwa piwka odczekaj z 30 min i zobacz czy potrafisz powtórzyć czas na trzeźwo. Nie dasz rady, bo mimo, iż czujesz się w porządku to masz zamulone czynności motoryczne z powodu pogorszenia czasu reakcji (czyt. spadku refleksu). Oczywiście znam ludzi co po browarku próbują swoich sił za kółkiem. Jeden skończył na kamieniu na polnej drodze, a drugiemu zapieprzyli prawo jazdy z odroczką na ileś tam czasu. Nie wiem czy Ci ludzie nie czują, że jadą jakby prowadzili poduszkowiec, a nie auto, bo to nawet jako pasażer widzisz, że gość jedzie jakoś dziwnie bliżej środka drogi (to tylko jeden z przykładów). Mi wystarczy, że na konsoli widzę, iż nawet po małej dawce człowiek już nie umie się skupić tak jak na trzeźwo. Jest odważniejszy, w bijatykach więcej kombinuje, w wyścigowych bardziej ostro wchodzi w zakręty etc., ale de facto wyniki osiąga się gorsze. Mi więc nie trzeba wsiadać do auta żeby udowadniać sobie, że nawet przysłowiowy browarek (a już w ogóle na pusty żołądek) ogranicza moje umiejętności jako kierowcy.
kruszon
ponad 12 lat temu
@kojote: Nie pisałem pajacu do ciebie było poczytać moje wcześniejsze komentarze ja synka nie bronie bo sobie naprawdę przej@%ał życie i innym których skrzywdził bo doprowadził do poważnego wypadku. Naj łatwiej jest oceniać go tym co jeżdżą dyliżansem.
sonia1111
ponad 12 lat temu
@kruszon: Gimnazjum a co to takiego bo nie uczęszczałam i piwa nie piję bo nie lubię MEGA jesteś prosty że mnie tak oceniłeś, może jakiś pijany gościu zabił mi kogoś z rodziny bo się czuł pewnie za kółkiem i MAM PRAWO O TYM PISAĆ!
kojote
ponad 12 lat temu
@Watsomnium: Pisząc takie rzeczy o osobie, której nie znasz, nie widziałeś i prawdopodobnie nigdy nie zobaczysz potwierdzasz tylko swoje "gimnazjalne" wykształcenie.
kruszon: Faktycznie z poprzednich komentarzy wynika, że nie popierasz jazdy pod wpływem, jednak tym komentarzem: "Co wy z gimbazy możecie wiedzieć o życiu macie ferie to wypisujecie swoje infantylne przemyślenia ciekawe co będzie jak w końcu dorośniesz i sam wpadniesz po piwie." przeczysz swoim poprzednim. Jeżeli cię obraziłem tamtym komentarzem to przepraszam. Bliskie mi osoby zginęły w podobnym wypadku spowodowanym przez pijanego kierowcę i jestem przewrażliwiony na tym punkcie. Dla mnie Każdy pijany kierowca zasługuje na jak najwyższą karę.
Malachai
ponad 12 lat temu
@kruszon: Jeśli piłeś (nawet te jedno piwo) i prowadzisz-to nie dorosłeś.
musti
ponad 12 lat temu
moim zdaniem celowo zjechał na lewy pas.. nagle skręcił i dokładnie tuż przed samochodem. ale po pijaku to nic nie wiadomo.
expainder
ponad 12 lat temu
@musti: przy 2,6 promila tracisz umiejetnosc celowego dzialania..
musti
ponad 12 lat temu
@expainder: no nie jestem tego taki pewien. Znam przypadek gdzie gość (niepełnosprawny na wózku) wypił pół litra wódki po czym powiesił się na pasku od spodni na ogrodzeniu własnej posesji. Był wątłej budowy ciała i myślę że miał o wiele więcej niż 2,6 promila jednak działał w sposób celowy i skuteczny.
expainder
ponad 12 lat temu
@musti: raczej bezcelowy..
musti
ponad 12 lat temu
@expainder: jego celem było pozbawienie się życia. i zrobił to więc dlaczego bezcelowe?
kruszon
ponad 12 lat temu
Gdyby koleś się zatrzymał to prawko poszło by mu się j@%ać na dwa lata, a teraz to ma naprawdę prze$#^ane gdyż dostanie zakaz jazdy minimum na 4 plus rok w pudle i od ch#%a kosztów finansowych czyli nieźle się synek załatwił.
Profesor
ponad 12 lat temu
@kruszon: Piszesz, że nieźle się załatwił, że mu zabiorą prawo jazdy, że do paki pójdzie, że koszty. A czy kur.wa nie widzisz matole, że zrobił krzywdę innym ludziom pijany skur.wysyn?
kruszon
ponad 12 lat temu
@Profesor: Pisałem i od ch#%a kosztów ale Twój wzrok chyba niedomaga.
dmarcin88
ponad 12 lat temu
Z jednej strony jestem zły, że policjanci nic nie zrobili, ale z drugiej strony ich troszkę rozumiem. Bo gdyby zepchnęli gościa i by zginął to by ich wywalili ze służby i jeszcze by jakieś odszkodowanie musieli płacić. A nawet jakby go zepchnęli i nic się nie stało to musieli by zabulić za to, że porysowali służbowy samochód. A tak jak wyszło to tylko i wyłącznie wina pijanego kierowcy.
A pomyśleć ze dzień później jechałem tą trasą z żoną i córeczką.
he3r0
ponad 12 lat temu
@dmarcin88: inna sprawa ze po pierwsze "akcja" trwala bardzo krotko wiec nawet nie zdazyli podjac decyznji o zaprzestaniu poscigu lub jakimkolwiek innym dzialaniu, po drugie, jesli juz wczesniej facet jezdzil od prawej do lewej, to postapili poprawnie probujac go zatrzymac bo i tak mogl spowodowac tragedie.
17luty1983
ponad 12 lat temu
Kula w łeb dla potencjalnego zabójcy. Po co takiego chwasta utrzymywać z podatków w pierdlu. Jeden strzał i nie ma problemów.
L...aponad 12 lat temu
@17luty1983: Nie mów tak każdemu czasami strzela coś do głowy i robi to o czym marzył od dzieciństwa.
kruszon
ponad 12 lat temu
@17luty1983: Twój sposób postrzegania świata pasuje do polityki Korei Północnej
17luty1983
ponad 12 lat temu
@Lama: Ja nie marzyłem by wsiadać za fajere naj@%any jak szpadel i narażać innych użytkowników drug.
17luty1983
ponad 12 lat temu
@kruszon: A Twój sposób myślenia mnie przeraża. Ciekawe co powiesz gdy taki naj@%any gostek zdejmie, czego Ci nie życzę Twoja matkę czy siostrę na pasach.
kruszon
ponad 12 lat temu
@17luty1983: Kula w łeb jesteś sędzia i egzekutor a jakby synka zastrzelili i się okazało że był trzeźwy i był synem Jarosława Kaczyńskiego to psiarski do śmierci by z tego się nie wygrzebał.
lolomen
ponad 12 lat temu
KAŻDY Z NAS MÓGŁ JECHAC TYM SAMOCHODEM Z NA PRZECIWKA,I RÓŻNIE TO MOGŁO SIĘ SKOŃCZYĆ,PRZED POLICJA NIE MA CO UCIEKAĆ,JA SAM UCIEKAŁEM 2 LATA TEMU ALE TO BYŁY INNE CZASY MIAŁEM SILNIK V6 3,0 I MYŚLAŁEM,ZE TO CYWIL OKAZAŁO SIE ,ZE NAGRYWALI MÓJ WYŚCIG PRZEZ 20KM UCIEKŁBYM GDYBY NIE OBŁAWA DOSTAŁEM 29 PUNKTÓW OD TAMTEJ PORY BARDZO SIĘ ZRESOCJALIZOWAŁEM,ALE NIGDY PO ALKOHOLU NIGDY.
TheProphet
ponad 12 lat temu
@lolomen: To było w need for speed tak? ;>
normalnie
ponad 12 lat temu
@lolomen: aha
normalnie
ponad 12 lat temu
@lolomen: aha
lolomen
ponad 12 lat temu
@TheProphet: tak tak jak mówisz durniu
peug
ponad 12 lat temu
Po takim jego zachowaniu na drodze,od razu powinni próbować go zepchnąć z drogi a nie czekać aż się z kimś zderzy.
o8yw4t3l
ponad 12 lat temu
@peug: o tym samym pomyślałem, na co on qrwa czekał ...
ZupaZTrupa
ponad 12 lat temu
@peug: Zepchnąć z drogi hahahahah. Postawę prawną poproszę.
A jakby zepchną i koleś umarł to JP na 100% co? A policjanta do łopaty.
dodo997
ponad 12 lat temu
@peug: za dużo gier chłopcy ZupaZTrupa ma racje
kruszon
ponad 12 lat temu
@peug: To nie jest USA ani nie GTA tylko Polska w razie gdyby coś się komuś stało nawet pijanemu kierowcy to by policjant miał prze$#^ane ponad to gdyby psiarski próbowałby spychać to uszkodziłby swój drogocenny ch#%owóz a za to by go obciążyli.
peug
ponad 12 lat temu
@kruszon: A co to jest GTA? Niestety policja jest po to by podejmować takie decyzje i interweniować a nie jak to mają w zwyczaju... przyjeżdżać po wszystkim, spisać protokół a na końcu wszystko umorzyć tylko dlatego żeby np. podczas zatrzymywania przestępcy nie złamać mu paznokcia i potem nie musieć się tłumaczyć w sądzie. Lepiej przyjechać po wszystkim i mieć święty spokój..... Przeczytaj pkt. 3.....
Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. Nr 30, poz. 179)
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Policjant może stosować środki przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych
w art. 16 ust. 1 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji.
2. Środki przymusu bezpośredniego mogą być stosowane po uprzednim bezskutecznym
wezwaniu osoby do zachowania się zgodnego z prawem oraz uprzedzeniu o użyciu środków
przymusu bezpośredniego, a w przypadku pocisków niepenetracyjnych dodatkowo po uprzednim
oddaniu strzału ostrzegawczego.
3. Policjant może odstąpić od wzywania osoby do zachowania się zgodnego z prawem oraz od
uprzedzenia o użyciu środków przymusu bezpośredniego lub oddania strzału ostrzegawczego
pociskami niepenetracyjnymi, jeżeli zwłoka groziłaby niebezpieczeństwem dla życia lub zdrowia
ludzkiego, a także mienia.
Przeczytaj pkt. 3
Profesor
ponad 12 lat temu
@kruszon: Kurde Kruszon, ale pierdzielisz zbzdety
peug
ponad 12 lat temu
@ZupaZTrupa:
Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. Nr 30, poz. 179)
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Policjant może stosować środki przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych
w art. 16 ust. 1 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji.
2. Środki przymusu bezpośredniego mogą być stosowane po uprzednim bezskutecznym
wezwaniu osoby do zachowania się zgodnego z prawem oraz uprzedzeniu o użyciu środków
przymusu bezpośredniego, a w przypadku pocisków niepenetracyjnych dodatkowo po uprzednim
oddaniu strzału ostrzegawczego.
3. Policjant może odstąpić od wzywania osoby do zachowania się zgodnego z prawem oraz od
uprzedzenia o użyciu środków przymusu bezpośredniego lub oddania strzału ostrzegawczego
pociskami niepenetracyjnymi, jeżeli zwłoka groziłaby niebezpieczeństwem dla życia lub zdrowia
ludzkiego, a także mienia.
kruszon
ponad 12 lat temu
@Profesor: W takim wypadku psiarskie mogli by postrzelać pociskami niepenetracyjnymi i ch#% by to dało pewnie że najlepiej człowieka odstrzelić ale takich ludzi mamy cztery tysiące rocznie a Ty pie#^#lisz głupoty jak potłuczony.
kruszon
ponad 12 lat temu
@Profesor: To, że był taki pijany to się okazało dopiero po jego zatrzymaniu.
ZupaZTrupa
ponad 12 lat temu
@peug: Zapomniałeś dodać, że tylko w przypadku gdy zawiodą metody perswazji. ;P
peug
ponad 12 lat temu
@ZupaZTrupa: Punkt 3... Myślę, że jazda od jednego krawężnika do drugiego i jazda pod prąd jest zagrożeniem życia i zdrowia ludzkiego.