351
Im bliżej Euro 2012, tym więcej reklam wielkich firm nawiązuje do tego turnieju. Nam na razie najbardziej podoba się nowy spot Tesco - dobry pomysł, dobre wykonanie, sympatyczny humor. Szczerze mówiąc, nie spodziewaliśmy się tego po tej sieci hipermarketów. Kabanosy i chipsy na pewno zaczną się lepiej sprzedawać
Dodano: , wyświetleń 39717
mr.szakal6
ponad 13 lat temu
kur.wa flaki z olejem to euro tez mi euforia
wpie#^_#la_ nam i juz mi sie rzygac tym euro chce.
w huuuuuuuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuuu mam to euro.
Kapa jak h,uj to euro.
mr.szakal6
ponad 13 lat temu
komentarz ponizej poziomu heheh e a minusujcie by szum był
RavenHawk
ponad 13 lat temu
Zaskoczyli mnie O.O
Bols20
ponad 13 lat temu
Po pierwsze to BIEDRONKA powinna takie coś robić;D Bo pierdonka jest oficjalnym sponsorem;D
Po drugie primo!
Messi hm,moim zdaniem Grzegorz Rasiak a nie messi;//
HALA MADRID<3!
pzdr fanów futbolu;D
Czupur82
ponad 13 lat temu
na podobę :>
Bokser666
ponad 13 lat temu
Przestawić ci Dziób ???
fabre
ponad 13 lat temu
ja juz nawet sram bialo-czerwonymi europarowkami, euroserkami czy euroslodyczami, ze az moja kupa jest bialo-czerwona z napisem EURO 2012 :/
gwiazda
ponad 13 lat temu
Ta jasne chłam by Tesco będzie się lepiej sprzedawać chyba żartujesz to nie nadaję się do jedzenia
Co do reklamy dobra
Stix
ponad 13 lat temu
0:16 Hessi
0:22 Henialdinho
0:35 Roberto Henios
0:39 Heckham
1:02 Hidane
Miazga
Andy
ponad 13 lat temu
Aż mi się przypomniał Kapitan Tsubasa.
To były piękne czasy...
m...5ponad 13 lat temu
ja chciałbym taką reklamę ,najlepsze na końcu takie emocję a zaraz wyskakują kiełbasy
antybokser
ponad 13 lat temu
No bo to jest reklama,być może będzie w Tv podczas meczu otwarcia.
Jacare
ponad 13 lat temu
Super. Jak nagle ze zwykłej animacji film przeszedł w ten z rodzaju japońskich, rysowanych (dubbing też) to myślałem, że padne ze śmiechu
Capa
ponad 13 lat temu
Widać, że niestety nie żyłeś w czasach, gdy na topie w Polsce był Tsubasa, skoro to dla Ciebie po prostu "ten z rodzaju japońskich, rysowanych" I to boisko, na którym z jednego końca do drugiego biegli przez 2 odcinki, albo kopnięta piłka, która do bramki przez kilka minut leciała
MarianoItaliano
ponad 13 lat temu
Widać, że nie wszyscy musieli to oglądać. I widać, że prawdopodobnie w czasie, gdy "na topie w Polsce był Tsubasa", Jacare, ja i wielu innych nie jarali się kreskówkami, tylko mieli poważniejsze i ciekawsze zajęcia...
efedrini
ponad 13 lat temu
Mimo, że reklama to rewelacja.