108
Całkiem przyjemna produkcja pokazująca ten wspaniały, szybko rozwijający się w naszym kraju kawałek motosportu.
Dodano: , wyświetleń 17848
hunter91
ponad 13 lat temu
drift jest dla pizd .
SlyMan
ponad 13 lat temu
Hypki z mojego miasta
Ładny popis dał na King of Europe 2012 na torze Poznań
fraczek123
ponad 13 lat temu
http://www.kinomaniak.tv/pp/fraczek1
m...5ponad 13 lat temu
radze scongnonc gre dirt 3
hubus508
ponad 13 lat temu
Bardzo dobrze driftują, ale koła to mają eleganckie jak tatra po załadowaniu.
Co to za piosenka ??
Paker
ponad 13 lat temu
SKRILLEX - BANGARANG
Puntek
ponad 13 lat temu
Lotnisko w Legnicy? Zawody odbyly sie chyba 2 tyg. temu albo tydzien; )
deathmind
ponad 13 lat temu
Widziałem polski drift na żywo tylko raz na Extreme Moto chyba 2-3 lata temu i nie było źle. Dyscyplinie jednak brakuje fanów, którzy przekładają się na sponsorów. Zobaczcie w USA...tam kolesie mają różne auta (nówki, używki), których setup to zwykle 200-500 tysięcy złotych co owocuje torpedami po 500-700 HP, które łykają bokiem najdłuższe zakręty. Ostatnio przypadkiem widziałem finał 2011 na EX'ie i Yoshihara po prostu zdemolował temat konkurencji. Polecam wszystkim poszukać w ramówce i może kogoś to zachęci? Uważam, że fanów brakuje przez brak reklamy tej dyscypliny. Przyjdą fani to i firmy motoryzacyjne się zainteresują, a tak to trochę cienko, bo zazwyczaj budżet polskiego zawodnika nie osiąga nawet 100 tys. zł, więc może pozwolić sobie na starą budę i wpakować średniej klasy części, które przecież nie są wieczne. U nas ekipy często jeżdżą na używkach oponach...to przykre, ale za bajeranckie Kuhmo (dymiące) trzeba wyłożyć 4x$400, więc cóż...mało którego zawodnika stać kłaść 5 tysięcy na jeden zestaw, a trzeba tego masę (na zawody, treningi, imprezy).
Bambooo
ponad 13 lat temu
kolego za 10-20% tego co podales zbudujesz 500 konny wozek do driftu...
deathmind
ponad 13 lat temu
Kolego pytanie od czego zaczynasz. Załóżmy, że będzie to jakiś przeciętny 350Z ze zdrowym Z33 - 50 tys. zł. Turbo kit np. Greddiego (kompletny z IC i osprzętem) to 35 tysięcy złotych, nowy układ wydechowy pod turbo zależnie od marki 3-6 tysięcy złotych, układ hamulcowy (gotowe zestawy tarcz, zacisków, przewodów etc.) - 10-15 tysięcy złotych (high-end to nawet ponad 30 tysiecy złotych), dyfer 4-5 tysięcy złotych, chłodnica oleju + większa chłodnica silnika - 2-3 tysiące złotych, sprzęgło trzytarczowe karbonowe około 10 tysięcy złotych, kute korbowody (żeby ten silnik nie zdechł po paru przejazdach) - 13-15 tysięcy złotych, skrzynia choćby BM TH400 - 8-9 tysięcy złotych, ecu typu stand alone do swobodnego strojenia silnika - niecałe 10 tysięcy złotych, układ paliwowy umożliwiający dostarczenie właściwej ilości benzyny pod znacznie większą dawkę powietrza - 6-8 tysięcy złotych, zawieszenie gwintowane + sprężyny + stabilizatory - około 8 tysięcy złotych, skręcane felgi choćby HRE + opony do driftu przykładowo wspomniane Kuhmo - 20-25 tysięcy złotych, do tego kupa innych części przy silniku, a we wnętrzu klatka bezpieczeństwa, fotele, wskaźniki, no i oczywiście jakiś bodykit dający sensowny handling.
Podsumowując z wymienionych części + auto wychodzi około 190 tysięcy, doliczając niewspomniane rzeczy spokojnie przebije 200 tysięcy złotych. Ja kolego rozmawiam o aucie, które robi się od zera pod drift, a nie o E36 325i, któremu ktoś z tyłu szperę władował i jest boss...zobacz sobie, że w USA na FD zawodnik przegrywa, bo ma np. silnik, który legitymuje się niższym momentem obrotowym i przeciwnik ucieka mu na 20 metrów w każdym zakręcie...ja wiem, że można sobie kupić parcha za 10 tysi i za drugie 10-20 tysi zrobić z niego coś co lata bokiem. Tylko chciałbym zobaczyć czy przeciągniesz tym zakręt na jakimś amerykańskim drift-torze z prędkością np. 130 km/h.
grz3sq
ponad 13 lat temu
elegancko w czerwonym drzwi chodzą
adiAdrianadi
ponad 13 lat temu
Aha czyli 99,9% do jest drift bkmą czyli marką która najbardziej mi się nie podoba zara po mafijnych merolach.
D3lta
ponad 13 lat temu
Chodzi o tylny napęd.
Polecam zobaczyć wideo, które zmontowałem z treningów driftingowych Nissanów grupy BudMat Auto RB Team:
Zawody w Płocku 2-3 czerwca teraz będą.
Albo tutaj