143
Konfrontacja reklamy nowej nieprzywierającej powłoczki Always z rzeczywistością.
Dodano: , wyświetleń 20246
Czupur82
ponad 13 lat temu
pogromca reklam heh...stwierdza tylko fakty i marnuje swój i nasz czas
poloo89
ponad 13 lat temu
to nie jest wazne gdzie tego ucza... i czy w ogole... wazne jest, ze gosciu zanim komus wytknie blad, powinien sam sie upewnic czy ma racje.
MarianoItaliano
ponad 13 lat temu
Idea obnażania kłamstw w reklamach - jak najbardziej OK.
Bonus lingwistyczny - nie wyszedł.
Proponuję wrócić do szkoły podstawowej...
Dla niedowiarków - http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=11517
Jacinho
ponad 13 lat temu
Nie wiem czy czegoś takiego uczą w podstawówce
1988r
ponad 13 lat temu
jaka to reklama tych otrębów widział ktoś??
może jest gdzieś w internecie??
golgi
ponad 13 lat temu
Ciekawe czy one latają...
evertos
ponad 13 lat temu
spoko ale po co to komu kazdy wie ze reklama to sciema pod kazdym wzgledem.przeciez nikt nie pojdzie z reklamacja zuzytej podpaski. czy ze proszek nie sprał plamy. prawda tez jest taka ze zanim czegos nie kupimy i nie wyprobujemy to nie dowiemy sie czy warto wydac kase.a rzeczy ktore sa dobre i sprawdzone w ogole reklamowac nietrzeba
azbest
ponad 13 lat temu
Do bobra tak czy inaczej się nie przyklei
samozamykacz
ponad 13 lat temu
Trochę przesadził z tą wodą.Podpaska to nie pampers!
XpReSsMuSic
ponad 13 lat temu
Kiedy bedzie sprawdzanie reklamy Redbull-a bo niemoge sie doczekac jak sie rzucisz z bloku
i bonusik lingwistyczny nie mowi sie se tylko sobie
spartiata
ponad 13 lat temu
a ja se lubie mówić se
o8yw4t3l
ponad 13 lat temu
XpReSsMuSic uczysz wymowy a sam kaleczysz w pisaniu "bedzie/doczekac/sie i jak można napisać nie mogę razem!!