0
Hasłem przewodnim tego spotu całej kampanii jest trafne zdanie "Skoro nie chcesz tak zaczynać wieczoru, to dlaczego tak go kończysz?"
Dodano: , wyświetleń 3281
Gość - Zaprzeczam
ponad 16 lat temu
Co do tego 13 roku życia... lepiej niech nie zabraniają, tylko testy (ortografia itp.) robić przed dopuszczeniem do internetu.
Gość - stoop 13
ponad 16 lat temu
jaki tytul ma ta piosenka ??
Gość - jebacz
ponad 16 lat temu
zal mi was, filmik spoko
Gość - Zal ze spoleczenstwa
ponad 16 lat temu
Trzeba znać różnicę między napiciem się a zachlanianiem się a przykre jest to że mało osób widzi między tym różnice
Gość - dzieci neo
ponad 16 lat temu
purysta popieram cię zamiast uczyć dzieciaków ortografii to siedzą na internecie i piszą takie bezsensowne komentarze. Może by zrobić akcję przeciwko dzieciom do 13 roku życia zakaz internetu ?
Gość - Alver
ponad 16 lat temu
purysta mądrze gada! Piwa mu! He... Ale ,reklama` (o ile można tak to nazwać) jest głupia. Zaczynać nikt by tak nie chciał, wiadome ;f Ale kończenie tak daje wiele radości między rozpoczęciem i zakończeniem. Takie kończenie jest niewielką cena którą trzeba zapłacić. Nie ma nic za darmo. Więc zasadniczo pytanie postawione na koniec filmiku można by uznać za retoryczne.
Gość - LOKOZ
ponad 16 lat temu
też dostrzegam tą prawidłowośc purysta
Gość - boom
ponad 16 lat temu
purysta na prezydenta!
Gość - nightmare
ponad 16 lat temu
eeeee... żaaal
Gość - jaa234
ponad 16 lat temu
jeśli ktoś lubi pić to nikt mu tego nie zabroni ... przecież sam wie co robi i że to jest złe =/ Reklama bez sensu po chyba każdy wie co robi alkochol
Gość - dobre
ponad 16 lat temu
lekrama BARDZO mondra...
Gość - kei?
ponad 16 lat temu
Widzę kolejnych debili co nie zrozumieli znaczenia tego filmu. Więc tłumacze dla tych niekumatych i po prostu głupich. Gościu podarł ubrania wysmarował się jakimś chooy wie czym walnął się drzwiami(to chyba zauważyliście). Nie chodziło o to, że tak zaczyna każdy dzień tylko, że szykował się na imprezę. Morał był z tego taki : Nie chcielibyście tak zacząć? Dlaczego mielibyście tak skończyć... Reklama anty-alkoholowa, IMO nic śmiesznego, chociaż w dość zabawny sposób przedstawiona.
Gość - nero
ponad 16 lat temu
bez sensu