36
Nie do wiary! Pomimo przedstawienia przez klienta szeregu oczywistych dowodów na wadliwość tego pojazdu, Mercedes-Benz w dalszym ciągu blokuje realizację roszczeń gwarancyjnych. Co ciekawe, już nie tylko klient, ale i sam dealer (Sobiesław Zasada Automotive), który sprzedawał, a następnie dokładnie sprawdzał samochód stoi na stanowisku, że wykazuje on fabryczne usterki. Pozostaje to jednak bez znaczenia dla importera - Mercedes-Benz Polska, który po pełnym kontrowersji "teście" publikowanym w poprzednim odcinku przestał reagować na pisma, poprzestając na twierdzeniu, że auto jest dobre. Leasingodawca pojazdu - Mercedes-Benz Leasing zleca tymczasem kolejną weryfikację wielokrotnie już zweryfikowanego auta serwisowi fabrycznemu, funkcjonującemu przy siedzibie importera... W tym odcinku S63 AMG za 1 000 000 zł trafia więc do Warszawy, gdzie wprawdzie załoga serwisu potwierdza występowanie zgłaszanych przez klienta wibracji, twierdząc jednak, że zostały one usunięte. Stan auta jednak nie zmienia się i wibracje oraz szarpnięcia podczas zmiany biegów występują nadal. Mercedes-Benz Warszawa w porozumieniu z leasingiem dokonuje także pewnych niezgodnych z procedurami czynności serwisowych poza wiedzą klienta. Co więcej serwis ten zataja przed klientem wszystkie dane związane z diagnostyką i kontrolą pojazdu. Postanawiamy wybrać się z kamerą do Mercedes-Benz Warszawa, gdzie samochód znajduje się do tej pory. Wizyta ta kończy się poważną awanturą. Wygląda na to, że Mercedes po prostu oszukuje klientów... Zobaczcie sami jak wygląda obsługa gwarancyjna w Mercedes-Benz!
Dodano: , wyświetleń 4248
#5 49 40556
Powiązane (0)