Logowanie za pomocą serwisów społecznościowych
Logowanie tradycyjne
Milanos.pl. Skorzystaj z szybkiej rejestracji.
Profesor
ponad 6 lat temu
Ale już na pobocze do prawej to nie mógł się dotyczyć. Czy to nie było możliwe?
j...kponad 6 lat temu
@Profesor: Nie mógł, bo wyrwało mu zawieszenie lewego koła, najzwyczajniej w świecie nie mógł już skręcić .
Profesor
ponad 6 lat temu
@juzek: Ok. Rozumiem.A skąd wiesz, że urwało?
j...kponad 6 lat temu
@Profesor: Domyślam się. Siła takiej pękniętej opony potrafi wywalić na dach auto jadące obok. Poza tym mogło tak być, że kierowca celowo dokręcił bardziej w lewo, żeby wyhamować na barierce, która do tego służy.
Profesor
ponad 6 lat temu
@juzek: barierka służy do hamowania? Z tym i jeszcze paroma innymi Twoimi teoriami jednak chyba nie do końca się zgadzam.
j...kponad 6 lat temu
@Profesor: Jak najbardziej taka barierka służy do wyhamowania pojazdu, który np. wpadł w poślizg i w nią uderzył. Prawidłową reakcją kierowcy w ekstremalnej sytuacji jest skręcenie MAKSYMALNIE kół w kierunku tej barierki. Taki manewr zmniejsza ryzyko dachowania oraz utrzymuje auto w "stałej" pozycji na drodze. Taki z Ciebie profesor, a jednak kierowca marny, przynajmniej w teorii .
Profesor
ponad 6 lat temu
@juzek: oj juzek juzek. Ani nie jestem profesorem (to tylko nick) ani jakimś super kierowca. Ale nie opowiadam przynajmniej bzdetów jak ty czasami.
j...kponad 6 lat temu
@Profesor: Ja lubię opowiadać bzdety, hej!
maycell
ponad 6 lat temu
To nie jest moda, w tirze nie przewidzisz kiedy opona ci wystrzeli, możesz mieć nawet nową, w przeciwieństwie do osobówek te opony muszą znosić większe obciążenia więc takie sytuacje na drodze.