Logowanie za pomocą serwisów społecznościowych
Logowanie tradycyjne
Milanos.pl. Skorzystaj z szybkiej rejestracji.
HolliFak
ponad 6 lat temu
Średniej jakości yntelygent. W naszych lasach pożary powodowane od lat, przez porzucone butelki też miały źródło w ruskich butelkach-piłkach?
i...3ponad 6 lat temu
normalne zjawisko nie potrzeba takiego kształtu, każdą inną też można wywołać pożar,
Sprawdzałem kiedyś
ukasz
ponad 6 lat temu
czy na prawdę świat oszalał, na co po co komu taka butelka, jak się z tego napić, na serio teraz jak jest jakaś okazja to jest pierdyliard produktów o tematyce np. piłki nożnej: gril w kształcie piłki, butelki, łyżki we wzorek piłki, dywanik łazienkowy w kształcie piłki, pokrywka na sedes, kapcie, talerze we wzorek piłki itd, przeraża mnie to bo jakby istniało święto kościelne dwudniowe wolne od pracy o tematyce płodności w Polsce to co w sklepach było by wszystko dla kobiet ciężarnych lub każdy produkt o tematyce lub kształcie plemników lub jajników: łyżki w kształcie plemników, talerze z narysowanym żeńskim układem rozrodczym, gril w kształcie ciężarnej kobiety lub nie wiem drewno na opał w kształcie penisów, NO PO CO TO WSZYSTKO?
Niewidoczny
ponad 6 lat temu
@ukasz: żeby nie było nudno i szaro
sirMati
ponad 6 lat temu
@ukasz: Naprawdę nie potrafiłbyś się z tego napić? Brawo Ty
ukasz
ponad 6 lat temu
@sirMati: jakbym przelał do szklanki to tak, jakbym próbował z gwintu to pewnie bym się pooblewał, ale to nie zmienia faktu że to moim zdaniem zbędne, to tylko kolejny odpad z plastiku do kolekcji, za dużo tego badziewia potem to się wszystko wala po ulicach i nikt tego nie sprząta.
ukasz
ponad 6 lat temu
@Niewidoczny: może po to, ale konsumpcjonizm mnie nie kręci, więc dalej uważam że to zbędny bzdet.
Niewidoczny
ponad 6 lat temu
@ukasz: masz do tego prawo, ale gdyby nie było takich m.in. pomysłów to nie byłoby konkurencji na rynku, a gdyby nie było konkurencji to ceny byłyby sztywne i raczej z tendencją zwyżkową. Na przykładzie tej butelki, konkurencyjność jej formy zmusza pozostałych producentów do obniżenia swojej ceny lub wprowadzenia innowacji, np. butelki w kolorze chroniącym przed nasłonecznieniem itp., itd. co odbywa się z pożytkiem dla konsumenta.