100
Czinkuś o niesamowitym przyśpieszeniu. Kierowca warszawskiego białego BMW może już czuć się zagrożony.
Dodano: , wyświetleń 19629
ciapaty
ponad 11 lat temu
mistrz prędkości na prostej jak większość polaków, a w zakrętach ten śmietnik do rowu leci.
leinad
ponad 11 lat temu
Mógłby ktoś z ekspertów się wypowiedzieć jak to jest zsynchronizowane ze sobą? Są dwie skrzynie biegów jak mniemam i co dalej?
leinad
ponad 11 lat temu
@leinad: Sorry nie przeczytałem komentarzy poniżej. Najbardziej podoba mi sie jednak ta niepozorność auta z zewnątrz.
deathmind
ponad 11 lat temu
Nieźle, ale opis jest tak de.bilny, że aż się mdło robi...a co się ma ten "sławny" kierowca M3 do tego? W stolicy mamy golfa IV, który ma ponad 500 WHP, jest M3 E46 na kompresorze, są M3 E92 też na kompresorach (zestawy G-power'a) i masa innych aut, które nawet w serii "dymają" seryjne 420 konne M3 E92. Czy kierowca M3 E92 udowadnia gdzieś, że ma najszybciej przyśpieszające auto? Choć dla przeciętnego zjadacza chleba takie seryjne M3 E92 to już torpeda to w środowisku street racerów jest masa "staroci", które robią znacznie lepsze czasy na ćwiartce.
Yorgus
ponad 11 lat temu
@deathmind: ludzie z Milanosa edytowali opis, na poczatku był bez Bogusia
hamek11
ponad 11 lat temu
@deathmind: moje s4 b5 stage 3 śmieje się z m3 e92
deathmind
ponad 11 lat temu
@hamek11: No dobra, ale ile tam masz na kołach? Ponad 400 WHP pewnie, bo nie powiesz, że seryjne 2.7 biturbo gnoi ponad 400 konne samochody
m1si0
ponad 11 lat temu
ten dźwięk jest piękny! - zmiana biegu pssst i to psss przy hamowaniu! Harmonia dla mojego słuchu.
17luty1983
ponad 11 lat temu
Z zewnątrz może budzić śmiech...podczas przyśpieszenia kierowca Cienkiego się śmieje
Buska
ponad 11 lat temu
Poczekajmy na jakiegoś MGR.INŻ.
shittzu
ponad 11 lat temu
ze dwa to pryszcz. Oba zaturbione - to juz cos.
kazdy silnik na jedna oś. zsynchronizowane biegi. Takich aut troche jest.
gosc2009
ponad 11 lat temu
Dobre. Kto mi powie jak to może działać. Jak zsynchronizować pracę dwóch silników. Czy silniki napędzają różne osie? Raczej nie bo przyśpieszenie idzie wyraźnie z tylnej osi. To może jest zastosowany jakiś reduktor. Może ktoś wie, bo fajne to.
yebiemieto
ponad 11 lat temu
@gosc2009: normalnie, slabszy silnik do przodu, mocniejszy do tylu, oba maja konstrucje przednionapedową (mam tu na mysli uklad blok-skrzynia-przeniesienie). Najwieksza trudność to zeby przelozenia skrzyni byly w miare podobne i tyle
gosc2009
ponad 11 lat temu
@yebiemieto: Muszę o tym poszukać informacji bo spodobało mi się to. Ciężko jest nawet zsynchronizować silniki elektryczne i trzeba robić układ. Więc niezłe. Dzięki za odp.