125
Ciekawe porównanie trzech rodzajów opon. Klasycznych, tak zwanych "solid" oraz MICHELIN X Tweel SSL.
Dodano: , wyświetleń 20218
tom1222
ponad 11 lat temu
jestem ciekaw jak się mają te opony do zmęczenia materiału z którego są zrobione, albo do odkształcenia po długim postoju maszyny.
Bartezz120
ponad 11 lat temu
Firma Hankook pierwsza wpadła na tego typu rozwiązania nie tylko do maszyn i ciągników ale także do terenówek i samochodów ,także to wcale nie nowość
sandrabf1990
ponad 11 lat temu
Pic na wode fotomontaz, tak jak pompowanie dętek azotem czy używanie alufelg. Tylko kasa kasa kasa dla producenta i żadnych korzyści, a filmik zapewne zmanipulowany, bo robiony przez takie producenta, co w życiu nie ukaże wad takich opon.
Erlenmeyer
ponad 11 lat temu
Niezaufal bym tym kolom "Tweel" bo jak widac w 2:57 - 2:59 po lewej stronie na srodkowym obrazku jest "pikselowa cenzura" jak wysypuje sie towar.
ArchAngel
ponad 11 lat temu
jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kase. Ceny tych 3-ch opon musza sie dostatecznie roznic a i tak bedzie znow mnostwo niedowiarkow z przedsiebiorcow...
Dimple
ponad 11 lat temu
Z tych testów nasuwa się jedno pytanie. Na ch** w takim razie produkują te "SOLID"? Z tego co było widać najgorszy badziew z możliwych. Nie dość,ze towar gubi to jeszcze rzuca sprzętem jak żydem po pustym sklepie.
Erlenmeyer
ponad 11 lat temu
@Dimple: " jak żydem po pustym sklepie. " Hehe, Dobre
ciapaty
ponad 11 lat temu
@Dimple: wydumali te nowe i solidy idą w odstawkę. podobne koła testowała armia USA w pustynnych wojnach, tam wypełnienie przypominało plaster miodu. Testów w głębokim błocie nie widziałam.
musti
ponad 11 lat temu
@Dimple: Solid mogą mieć zastosowanie a pojazdach o większej masie w których Tweel miały by za duże ugięcie. Wadą tej konstrukcji jest to że opony muszą być ściśle dopasowane do masy całkowitej roboczej pojazdu.. bo albo ulegną szybkiemu zniszczeniu albo właśnie nie spełnią swojego zadania bo będą za twarde