190
Pewnie nie domyślacie się, jak wymieniane są stare podkłady kolejowe. Otóż okazuje się, że potrzeba do tego ciężkiego sprzętu i jeszcze dwóch ludzi.
Dodano: , wyświetleń 18313
kruszon
ponad 9 lat temu
W Polsce podkłady są skręcane śrubami i służą do tego specjalne klucze chyba spalinowe ale dokładnie nie pamiętam tego.
deadzio
ponad 11 lat temu
Niemcy mają maszynę która sama wyciąga i wkłada nowe podkłady, kiedyś ktoś wrzucił taki filmik tu na milanosie
Rudziasz
ponad 11 lat temu
Nie ma opcji żeby to było w Polsce!
ciapaty
ponad 11 lat temu
w 3 minuty wymienił 4, to w 8h pewnie z 350 ogarnie, szczelam że kilometr to bedzie
Cortez
ponad 11 lat temu
Fajnie ale wymiana na odcinku np. 30 km hmmm nie chciał bym to trwa z pewnością wieczność.
saper42
ponad 11 lat temu
@Cortez: z miecha kolego, to i tak bardzo szybko
Que
ponad 11 lat temu
W większości Polskich firm niestety podkłady wymienia się ręcznie, nawet i te betonowe wskazane na filmiku a już nie mówiąc o "korytkowaniu".
farben2
ponad 11 lat temu
dość monotonna praca
andrzejg8
ponad 11 lat temu
zajefajne