164
Marketingowcy DHL ciągle w formie. Tym razem w reklamę usług tej firmy kurierskiej nieświadomie zaangażowani są jej najwięksi konkurenci: UPS, TNT i DPD.
Dodano: , wyświetleń 17310
Maverek
ponad 11 lat temu
dhl... słaaabooo i wooolno
Bokser66
ponad 11 lat temu
Spece do reklamy szukają coraz nowszych rozwiązań. Tu sie udało, ciekawe z jakim skutkiem, bo sama pomysłowość godna podziwu.
zyryy
ponad 11 lat temu
Przeważnie tego typu reklamy i tak są grane przez aktorów
Czupur82
ponad 11 lat temu
@zyryy: Nie przeważnie, tylko zawsze w tego typu reklamach grają statyści z tanich castingów. Najważniejsze jednak że odbiorcy takiej komerchy myślą, że kręcone osoby są niczego nieświadome ;>
zyryy
ponad 11 lat temu
@Czupur82: Dokładnie.
leinad
ponad 11 lat temu
Niemcy tacy już są - zrobią cię w h#%a w taki sposób, że będziesz zadowolony z tego faktu.
Bokser66
ponad 11 lat temu
Trochę szkoda tych nieświadomych kurierów...
Ale tylko trochę
NIBIRU
ponad 11 lat temu
Rynek jest wielką wojną
schadow
ponad 11 lat temu
spryciarze ;D