88
Warszawski Dworzec Centralny ma nową identyfikację wizualną, opartą na minimalistycznym logo. Przygotowały ją Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, których projekt został wybrany z ponad 250 zgłoszeń.
Dodano: , wyświetleń 13376
apollo89
ponad 11 lat temu
TVR stało sie jednym z nielicznych mediów a nie pic-proksistów.
kosiarka255
ponad 11 lat temu
goo. gl/7z2hyZ na tej stronie można zlokalizować KAŻDEGO po numerze telefonu! Polecam!
musti
ponad 11 lat temu
a pewnie zróbcie logo jeszcze większych skrzyżowań i placów i pętli tramwajowych po 50 tys każdy.. "stać nas" [Miś]
Heretyk
ponad 11 lat temu
Kwestia sprawdzenia czyją córką/żoną są te panie. I będzie jasne dlaczego wygrał właśnie ten "PROJEKT"
antypies26
ponad 11 lat temu
Pani Fidler nie polka co sie dziwiecie ze tyle kasy dali.
paankracyk
ponad 11 lat temu
Logo jak dla mnie nie jes najgorsze. Im wieksza prostota tym lepiej. Kasa jest oczywiscie za duza, to nie podlega najmniejszej watpliwosci (chociaz zeby nie bylo - logotypy duzych prywatnych firm potrafia kosztowac duzo wiecej). Wygrala osoba bez doswiadczenia, to widac chocby po wizualizacjach, ktore sa beznadziejnie przygotowane. No ale w przypadku logotypow za duza kase to w Polsce takie przetargi przewaznie sa ustawione. I tak to mniejszy koszt niz zmiana loga policji .
leinad
ponad 11 lat temu
@paankracyk: Wszystko pięknie i się z tobą zgadzam. Jak mi jeszcze wyjaśnisz po jakiego zaj@%anego pie#^#lonego h#%a przystankowi kolejowemu logo to będę usatysfakcjonowany...
paankracyk
ponad 11 lat temu
@leinad: W czasach, kiedy kazdy spozywczak ma swoje logo mnie to osobiscie nie dziwi, ten przetarg tez mnie juz nie dziwi.Przeczytajcie ile kosztowalo logo Orlenu, ile podatnicy zaplaca za zmiane logotypu policji, porownajcie stary i nowy logotyp zakladow azotowych pulawy (z tego co pamietam znacznie tanszy, bo za 20 tys.), zastanowcie sie jak zmiana koloru kropki banku PKO mogla kosztowac... 25 mln zl, a przestanie Was to dziwic . Pozdrawiam
leinad
ponad 11 lat temu
@paankracyk: Jasne ziom ale sklep spozwczy, orlem albo azoty to firmy, które przynoszą zysk i musza się reklamować, odświeżać wizerunek itp itd. Tymczasem jakies panstwowa stacyjka kolejowa nie potrzebuje takiego logo. Wystarczylo zrobić konkurs wśród pasażerów i dać zwycięzcy roczny darmowy bilet kolejowy - taniej i lepsze logo by dostali!
kruszon
ponad 11 lat temu
Pięć dych to jest okazja powinni brać w ciemno i w zęby nie zaglądać.
maksimus01
ponad 11 lat temu
Ja bym to znacznie lepiej zrobił za 10.000 ;]
H...aponad 11 lat temu
Ja pie^$_#le_ jaka beka. POLSKA - republika bananowa w środku Europy.
Matti
ponad 11 lat temu
śmieszne... ktoś tutaj w łapę dostał stąd taki drogi "projekt" Ja bym go za darmo nawet nie chciał...
demonium
ponad 11 lat temu
No po prostu kur wa no nie