@promobile skomentował ten film
190
,
przez @Wojtek1986
11 komentarze
Uwaga na nowe-używane laptopy od Promobile.pl
Firma Promobile.pl w swojej ofercie ma nowe laptopy klasy business outlet. Laptopy nowe, oryginalne... niestety, pan Jakub - właściciel, zapomina w ofercie zazn ...
promobile
ponad 12 lat temu
1.Klient Michał Przybylski dokonał zakupu 17 maja 2011 roku, po PÓŁTORAROCZNYM UŻYTKOWANIU zgłasza reklamację na archiwalny mail, który nie jest używany.
2.Domaga się zwrotu pieniędzy NIE ODDAJĄC komputera, rzekomo jest za daleko od kraju i sobie tego „nie wyobraża”; dodatkowo notebook był serwisowany w nieautoryzowanym serwisie w Indonezji.
3. Zdjęcia przedstawiają komputer używany POŁTORA ROKU, dodatkowo na aukcji, na której klient dokonał zakupu był zapis o klasie towaru Refurbished.
4.Klient nie chce dostarczyć towaru do firmy w zamian proponuje przekazanie lokalnej społeczności, nie wiemy o kogo ma na myśli i dlaczego nie łatwiej przekazać sprzęt np. dzieciom w kraju.
5.Klient nie chce zwrócić towaru oraz informuje i SZANTAŻUJE, że będzie nas oczerniał w sieci jeśli nie zwrócimy pieniędzy, cytat: „Nie chcę firmie promobile.pl robić nagle antyreklamy, ale jak zostanę przez nią zmuszony, nie będę miał niestety wyjścia”
6.Publikuje bez zgody prywatne zdjęcia skopiowane z Naszej Klasy.
7.Wystawia komentarz na allegro po 1,5 roku od kupna komputera..
Mamy uwierzyć i zwrócić pieniądze na podstawie otrzymanej wiadomości bez zwróconego komputera?
Czy to nie jest idealny sposób wyłudzenia pieniędzy?
Co z podatkiem VAT, który zapłaciliśmy?
Film i artykuł jest próbą manipulacji (zdjęcia używanego po 1,5 roku sprzętu z innej aukcji, screeny
z innej bieżącej aukcji, prywatne zdjęcia właściciela) a sprawa ma charakter wyłudzenia.
Firma Promobile.pl zajęła stanowisko i poprosiliśmy kupującego o podanie adresu aby odebrać sprzęt przez kuriera.
NIBIRU
ponad 12 lat temu
Będę cytować Pana Michała :
"w piśmie reklamacyjnym prosiłem o ewentualną propozycję rozwiązania problemu. Przez prawie miesiąc nie dostałem odpowiedzi. Co miałem zrobić? Pakować plecak, wsiadać w samolot i na kolanach im tego laptopa zanieść? A może wysyłać bez jakiejkolwiek gwarancji, że w ogóle coś zrobią. Bo jak tutaj ufać takim osobom?:
Zapraszam do dwóch artykułów na temat promobile.pl na blogu"
To wy ignorujecie klientów