Policja spycha ludzi na chodnik
Policja spycha ludzi na chodnik
-
No a co to ma być, że bydło po ulicy chodzi? Dla pieszych są chodniki. Policja powinna ostrzej reagować na @heniiutek666 i innych przychlastów i od razu lać ich pałami po durnych łbach.
-
@darbossi: Przy protestach pewne prawa są zmienione. Udajesz upośledzonego czy tak se pie#^#lisz ? xD Przecież jak jest protest i idą ulicami tłumy to chyba oczywistym jest to że nie łamią prawa idąc środkiem drogi bo na czas protestu prawa się zmieniają. Ale nie wszystkie i nie wkurwiaj mnie bo nie lubię dyskutować z ludźmi z upośledzeniem umysłowym którzy są debilami a myślą że są mądrzy.
Facet atakuje kobietę po protestach we Wrocławiu.
-
@Kuba986:
Po pierwsze, przedstawiony jest wygodny fragment filmiku, a nie całość. O manipulacje w takich przypadku bardzo łatwo. Fragment tego filmiku nic nie mówi kto jest agresorem.
Po drugie, sugerując to co jest pokazane to kobieta tutaj narusza nietykalność cielesną.
Po trzecie, obydwie strony są wulgarne.
Dla mnie prawdopodobnie kobieta była agresorem. Sprowokowała mężczyznę i dala do internetu 7s nagrania jako dowód ze to ona jets poszkodowana.
-
@karol12345: typowy niedouk. Jak można kogoś zaatakować broniąc się w swoim samochodzie? Nie czytaj już tych pasków w swojej telewizji TVP PiS. Chodź... hmmmm.. mogę się założyć, że to jedyny czerwone paski ,które przeczytałeś w swoim życiu...PS Spieprzaj dziadu!
-
@karol12345: Dokładnie. Jeszcze sama otworzyła bardziej drzwi.
Nieudane próby wjazdu na parking
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Przeprosiny TVPis w Wiadomościach
-
k$^@a jakie pranie mózgu, co za debile oglądają TVP, przecież to gorsze niż za komuny, ten reportaż jest tak stronniczy i mało obiektywny, że aż się krew gotuje. "Pluralism medialny wprowadzony przez TVP..." - masakra!
Z wyrokami sądu się nie dyskutuje, bo sąd bierze pod uwagę argumenty, a nie propagandę, a tu największa telewizja w Polsce, i to jeszcze publiczna, ocenia że "...kuriozalny wyrok sędziów którzy chcą wpisać się w grę polityczną,... pretekst do ataku na TVP ..." i oczywiście atak personalny na sędziego, który wydał wyrok niepomyślny dla TVP - masakra jednym słowem masakra, Ludzie obudźcie się i nie dajcie z siebie robić debili -
@darbossi: głupi jesteś i tyle, więc szkoda na ciebie czasu
czy widzisz by było napisane coś w konstutycji że sędziowie nie mogą występować w telewizji ? do ciebie na serio nic nie trafia, jak do muła, że wystąpienie w tvn nie jest wyznaniem politycznym, ale ty chyba tego, jak i innych rzeczy, nie umiesz pojąć, więc szkoda czasu... było się uczyć jak miałeś do tego okazję -
@darbossi:
1.Sędziwoje się nie stosują do ustawy - łamia konstytucje
2. PIS Nie daje im warunków do pracy - ładnie konstytucji
3. Siedzowie PIS i Lewicy prowadzą działalność publiczną(medialna) - łamanie konstytucji
Każda ze stron łamie konstytucje ale obrońcy konstytucje nie widzą problemu w tym że ja łamią tylko widza problem w pisie ze łamie. Czysta HIPOKRYZJA i podwójne standardy. -
@wolto:
Art. 178. Niezawisłość sędziowska
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
2. Sędziom zapewnia się warunki pracy i wynagrodzenie odpowiadające godności urzędu oraz zakresowi ich obowiązków.
3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Jak nie porównywalne?? Konfederacja pozwała 3, TVN TVP i Polsat stacje o to ze ich nie pokazali w sondażach i tylko TVP miał sprostować to a reszta nie? to co jakieś podwójne standardy?? -
@wolto: wiem wolto że lubujesz się w paradach kodu ale teraz morda w kubeł bo zupełnie nie czujesz problemu
-
@darbossi: chyba cię coś popie#^_#li_ło że sędzia nie może się wypowiadać w stacji telewizyjnej, a niby z jakiego powodu? i podaj mi przykład gdzie ci sędziowie opowiedzieli się za jakąkolwiek partią polityczną. W TV występują też i generałowie, i duchowni itd. więc znowu się kompromitujesz.
Ty jakiś jesteś przewrażliwony na punkcie tvn'u, i widzę, że nie masz pojęcia o prawie, bo te 3 przypadki są nieporównywalne, ale TVP chce żebyś to widział inaczej i się im udało, dlatego głupcy tylko ogladają propagande bo nie zdają sobie sprawy z tego, że to wypacza im mózgi.
I nie mam zamiaru więcej komentować twoich przygłupawych wypowiedzi bo szkoda czasu ... -
@wolto: najwięcej nieudaczników jest w gazecie wyborczej tak w nawiasie. Bedę porównywać te 3 wyroki bo to jest dosłownie tej samej sprawie. Popartym jak jest przyzwolenie na coś to dlaczego inny niemożne zobic tego tak samo? To mi pachnie trochę Nazizmem. Otóż istnieją sędziowie co sie wypowiadali w stacji TVN, wiec mi niemów ze takich nie ma. I mnie to nie obchodzi kto komu ciągnie laskę. Tak jak w Wojsku Sędzia jak Żołnierz nie ma prawa wyznawać swych poglądów i popierać kogoś. Ma być antypolityczny.
Po twoich wypowiedziach widać że sam masz wyprany mózg przez lewicową propagandę. Ja korzystam z różnych źródeł informacji, potem sam wyciągam wnioski. Ja jestem Obiektywny, nie popieram żadnej ze stron, wiem ze ze strony Prawicy, Pseloprawicy(PIS) i Lewicy są fanatycy. Każdy fanatyzm jest szkodliwy i zły. -
@darbossi: hehe Weź człowieku przestać bo się ośnieszasz takimi argumentami. To jest właśnie typowy zarzut PiSiorów że wcześniej było podobnie, więc i teraz nie jest inaczej. otóż nigdy nie było tak źle w telewizji jak jest obecnie, nigdy z TVP nie odeszło tylu znanych dziennikarzy i nigdy też nie było zatrudnionych tylu nieudaczników i propagandzistów bez lepszego doświadczenia niż propaganda jak obecnie. A wiem bo śledziłem Wiadomości i za SLD-PSL i za PO-PSL. I tego obecnie się po prostu nie da oglądać, dlatego też Wiadomości straciły ponad milion widzów od czasu "dobrej zmiany".
Nie porównuj też 3 różnych przypadków z 3 różnymi wyrokami. Na gołe oko widać, że jest różnica między pokazywaniem tablic w tle albo ogólnym mówieniu u partiach a zakłamanym prezentowaniem oficjalnych wyników sondaży pomijając z premedytacją jedną partię, która notabene, jest dużym konkurentem dla twardego elektoratu PiSu.
Albo jesteś trolem, albo masz już nieźle zryty beret przez tą propagandę. Nigdy żaden z sędziów o których mówisz nie wygłaszał swoich poglądów politycznych, ale PiS non stop zarzuca im stronniczość bo ? ,,, bo ich wyroki nie są na ręke PiSu. Za to bardzo niezależna i poprawna pod każdym względem pani prezes TK chodzi sobie na obiadki do Jarosława i siada zaraz obok niego na niejednych publicznych spotkaniach. Ale jej wyroki są tak zgodne z wytycznymi z Nowogrodzkiej, dlatego można nazwać ją tą dobrą sędzią, tak? Żałosne. -
@wolto: Jak masz 3 wyroki w tej samej sprawie, przez 3 różnych sędziów oraz to ze 2 z nich pozew oddaliło a jeden nakazał rozprostowania, to coś jest nie tak. PIS jest złą partią, ale należy ich traktować tak samo jak resztę. Poza tym jak telewizja była POwska to nie narzekałeś ze jest propaganda. To chyba jest logiczne że ten ci co wygrają wybory zawłaszczają sobie media publiczne. Za Po było to samo. Czysta hipokryzja z twojej strony. Jak wygra nowoczesna to oni będą głoscić propagandę. SLD to samo i jaka kolwiek partia wygra będzie to samo.
Co innego jest ze sondami. Sond ma być niezawisły i anty polityczny. Jeżeli sędzia wspiera jakąś partie, głosi swoje poglądy polityczne lub publiczne daje wywiady w mediach publicznych, to z automatu powinien być wyrzucony, bo prawo tego zabrania. I gdzie są obrońcy konstytucji jak niektórzy sędziowie tego nie przestrzegają?
Najbardziej mnie bawią ci co ąż krzyczą w obronie konstytucji, a jeżeli przyjdzie co do czego to sami jej nie przestrzegają i mówią ze jest przestarzale i trzeba ja zmienić. LOOL
Brutalne gry powodują agresję!
„Polityka” - oficjalny zwiastun nowego filmu Patryka Vegi
Kolejny Uczestnik Wyzwania Pizzerii Al Forno
Warszawa. Taksówkarze zaatakowali taksówki niebiorące udziału w proteście
-
Przepraszam bardzo. To sami taksówkarze są sobie winni, bo zawsze oszukują klienta. Ostatni raz jak jechałem w Kielcach taksówką odcinek trasy co na GPS pokazywało że miał 14.9 KM to policzył sobie jak za 16.4km. 8 zł cena wstepna + 1.80 za km. Czyli zapłaciłem 37.52 zł zamiast 34,82 zl . Niewiele ale jak każdego klienta tak naciągnie to niezle sobie dorabiają. Uberem to wiaomo jaka trasa sie jedzie, ile km i ile sie zapłaci.
Zeby nie było Uberem jechał tylko 4 razy w życiu i tyle mi starczy. -
@darbossi: UBEREM też możesz objechać całe miasto z Vladimirem i zapłacisz jak za przejazd przez całe miasto bo cenę nie liczy się z góry tylko z przebyte kilometry wg. wskazań gps! Co prawda można się potem odwołać i jeśli nie była to wina pasażera, utrudnień w ruchu to można spodziewać się skorygowania opłaty.
Zapłacił w sądzie 750 zł w groszówkach - interweniowała policja
© Copyright 2005-2025 Milanos.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu
bor
ponad 4 lat temu
No a co to ma być, że bydło po ulicy chodzi? Dla pieszych są chodniki. Policja powinna ostrzej reagować na @heniiutek666 i innych przychlastów i od razu lać ich pałami po durnych łbach.
darbossi
ponad 4 lat temu
@lg1500: jesli prawa są zmieniane to na jakie?? Bo np w Ameryce to biorą telewizory ze sklepów Też bym chciał
lg1500
ponad 4 lat temu
@darbossi: Przy protestach pewne prawa są zmienione. Udajesz upośledzonego czy tak se pie#^#lisz ? xD Przecież jak jest protest i idą ulicami tłumy to chyba oczywistym jest to że nie łamią prawa idąc środkiem drogi bo na czas protestu prawa się zmieniają. Ale nie wszystkie i nie wkurwiaj mnie bo nie lubię dyskutować z ludźmi z upośledzeniem umysłowym którzy są debilami a myślą że są mądrzy.
darbossi
ponad 4 lat temu
@lg1500: Czyli jak sa protesty można łamać na leagu prawo?
lg1500
ponad 4 lat temu
@bor: k$^@a chłopie przecież to protest a nie że on normalnie po ulicach codziennie chodzi