105
Życie pracownika ochrony jest bardzo monotonne, szczególnie w nocy i jakoś trzeba je urozmaicić.
Dodano: , wyświetleń 27548
swietygral
ponad 13 lat temu
Obojetnie co, ale filmik ustawiony, jak nic!
suchylasek
ponad 13 lat temu
Wierzcie w opis ktory napisał bokser ...
aż żal dupe ściska
deathmind
ponad 13 lat temu
Ha ha ha, już wierzę w ten opis. Zależnie od temperatury silnika i otoczenia, ale jeśli auto na prawdę stałoby dość długo na zimnym silniku to gdyby koleś dał ped#@ w podłogę przed upływem chociaż minuty - silnik byłby po paru takich katach na złom, gdyż na zimnym górę smaruje to co zostało z ostatniej jazdy. Jeśli jest zimno lub/i auto stoi trochę czasu zgaszone to mija około minuty zanim góra się nasmaruje - natomiast odpalenie i strzał w podłogę to obciążenie pracy góry silnika na sucho.
suchylasek
ponad 13 lat temu
hahahah ale genialna wypowiedz, specjalista od smarowania silników sie odezwał a jak przyjdzie co do czego to nawet tego oleju by w aucie nie wymienił.
deathmind
ponad 13 lat temu
Hahahaha, ale jesteś zabawny! Co do czego to Ty pewnie nawet nie masz w czym zmieniać oleju no chyba, że w super wylansowanym rowerze. Co do silnika to pewnie nawet specjalisto nie wiesz o czym mówię, bo jedynym do czego wnętrza zaglądasz jest Twój 10 letni komputer. Ja gdy Ty męczyłeś ślepka przed CS'em potrafiłem już w wieku 15 lat rozłożyć blok silnika 2t ze skrzynią CVT na części i co już Twój poziom wiedzy technicznej przerasta - złożyć tak aby działał. Sumując - wsadź sobie w zasrane dupsko tę teorię nt. mojej wiedzy o "arcy-skomplikowanej" wymianie oleju, która w większości przypadków sprowadza się do odkręcenia 1 śrubki na rozgrzanym silniku.
Gregorii
ponad 13 lat temu
Znawca się znalazł jak by każdy silnik miał jak ty mówisz to on już by po wyjechaniu z miejsca parkingowego miał zatarty silnik, smarowanie jest nawet jeśli kręcisz rozrusznikiem tylko jest za niskie żeby ci zgasła taka czerwona lampka od smarowania silnika. Owszem nie powinno się tak robić na zimnym silniku bo jest większe tarcie i silnik sie szybciej zużywa więc mi tu nie pie$%ol że się znasz
deathmind tak do ciebie mówię, może umiesz rozłożyć silnik na części ale czy umiesz go złożyć tak żeby odpalił i pracował tak jak należy
p.s. sory że się tak rozpisałem ale co do filmiku to koleś umie poszaleć
deathmind
ponad 13 lat temu
Kolego silnik po odpaleniu pracuje przez krótki okres na tym co mu zostało w panewkach. Oczywiście smarowanie wstępne umożliwia tutaj cała procedura, która w gaźnikowcach opiera się na mechanizmie "ssania" gdzie polega to na zmodyfikowaniu mieszanki na zimnym silniku zwiększając dawkę paliwa bez ingerowania w poziom położenia przepustnicy. Przy wtryskiwaczach jest to akurat zagrywka ECU co skutkuje, że przez krótki okres mamy wyższe obroty. Daje to silnikowi możliwość nie tylko popularnie wymienianego szybszego "rozgrzania się", ale wpływa na smarowanie wstępne jako, że silnik pracuje od razu na obrotach roboczych choć nie jest to znaczna odskocznia od obrotów jałowych silnika. Właśnie m.in. dzięki temu olej szybciej trafia do górnej części silnika, aczkolwiek nie znaczy to, że w razie gdyby auto stało dość długo, a silnik w tym czasie obciekł z oleju w swoich górnych partiach to zdążyłby idealnie wyposażyć w olej górę gdyby kierowca po takim dłuższym nieużywaniu, opalił i np. w ciągu 5 sekund wsadził gaz w podłogę. Jasne, że teoretycznie olej w panewkach starcza na te kilkanaście sekund bez problemu, ale gdy mówimy o przeciętnym użytkowaniu, a nie o wyjątkowych sytuacjach jak odpalenie i gaz w podłogę.
Gangez
ponad 13 lat temu
Na koniec zacierał za sobą ślady
jakiKurwaPlacZabaw
ponad 13 lat temu
hej ja to chcialem napisac!
evo
ponad 13 lat temu
to nie jest ochroniarz i już !
ParowyWibrator
ponad 13 lat temu
fake, od kiedy dwiek w kamerach przemysłowych?
musti
ponad 13 lat temu
też tak myślę że fake bo auta firmowe raczej nikt tak nie maluje.. inne które tam stoi pomalowane jednolicie. ponadto gośc musiałby byc totalnym idiotą bo potem musiał by pucować ślady gumy na posadzce żeby nikt się nie zorientował.. wątpliwe żeby mu się chciało. Twoje spostrzeżenie bardzo trafne
ZI0MEK
ponad 13 lat temu
i musiałoby nie być czujników dymu w całym magazynie :0
tobby
ponad 13 lat temu
Jeśli rzeczywiście komuś gwizdnął furę i spalił mu gumy to szacun ;]
miazga57
ponad 13 lat temu
następne gówno i to na głównej ...
Bokser666
ponad 13 lat temu
Też się dziwie co tu robisz !
lexus
ponad 13 lat temu
co tam bokser minusy lecą hehehhee
andon
ponad 13 lat temu
niezły koleś
nitwin
ponad 13 lat temu
Wątpię aby to był taki zwykły ochroniarz...