heniiutek666
|
Chciałbym się dziś zaj@%ać w ch#% ale mam obowiązki...
+: snaut
Qrde, minęły 3 godziny a pod moimi komentami nie ma żadnego plusa a tym bardziej żadnego minusa, co jest na tym smutnym jak pi#@& blogu ?
Łot de fak, gadam sam z sobom ???
+: snaut
@heniiutek666: zaj@% się w ch#%, ale po prostu rano wstań. Na tym polega odpowiedzialność, że trzeba wstać rano
+: snaut
@lukwin99:
Myślisz, że to coś da ?? Serio ? Moderator ? To chyba określenie osoby która coś naprawia, dba o kontekst i etcetera... Jak to się mówi : " mów do ręki, ona Cię wysłucha "
Fanzuś mam prośbę. Nie banuj Bora. Chłopaczyna ma problemy psychiczne, próbuje zwrócić uwagę na siebie. Mi osobiście nie przeszkadzają jego komentarze. Jeżeli spełnisz moją prośbę obiecuję do końca wakacji nie kandydować na stanowisko Admina. Houk.
+: Lasha, bednarz2000 -: bor
@heniiutek666: A spie#&*@%j lamusie, musiałem odpocząć od głąbów takich jak ty czy czesio, ch#%ku.
+: heniiutek666
Pierwszy dzień pracy dzisiaj po ponad 6 tygodniach leżenia przed telewizorem. Czy jest na sali pielęgniarka ?
+: kvlr
@lisekpro:
Rick i Morty też spoko.
Ozark wciąga jak narkotyk. Teraz katuję Peaky Blinders.
+: lisekpro
@bor:
Jeszcze dzień, wyjdę stąd
Rzucę bagnet, rzucę broń
Przeskoczę każdy mur...
Fanek, daj mi lejce, to rozkręcę ten smutny jak pi#@& miniblog. Chcę tylko usiąść po twojej lewicy. Wiem, że z prawej siedzi jeszcze Bluboj. Miejsce po Chajdziku jest wolne.
+: zdzisiu
Technika zaawansowana. Aktualnie przyjętym rozwiązaniem w trolejbusach jest stosowanie silnika asynchronicznego prądu zmiennego. Z sieci są 2 przewody prądu stałego - dodatni i ujemny. One docierają do falownika trakcyjnego. W nim tranzystory IGBT przerywając prąd w sekwencjach liczących ułamki sekund wytwarzają 3 fazy zmiennego prądu, kierowane do 3 przewodów zasilających silnik. Prąd w uzwojeniu silnika tworzy pole magnetyczne, które obraca wirnikiem, skąd napęd trafia wałami i przekładniami do kół. Silnik jest asynchroniczny, prostej konstrukcji. Skomplikowaną częścią jest napęd. Pole do ulepszeń to elementy półprzewodnikowe napędu, Medcom wprowadził tu węglik krzemu dla zwiększenia sprawności. Kolejne pole do ulepszeń to sposób sterowania napędem. Obecnie stosuje się sterowanie wektorowe - ze sterowaniem wektora strumienia wirnika lub bezpośrednią regulacja momentu. Chodzi tu o system wprowadzania korekt natężenia prądu dla zmniejszenia zużycia energii w danym ułamku sekundy. Pomagają w tym liczne czujniki natężenia, napięcia prądu, prędkości obrotowej silnika. Samo zestrojenie napędu z silnikiem to też fachowe zagadnienie. Dodatkowe pole do ulepszeń to silnik. Droższy silnik synchroniczny z magnesami trwałymi miałby mniejsze rozmiary i masę.
@lisekpro:
Jestem winien małe wytłumaczenie. Stchórzyłem w pierwszej chwili ale podniosłem się po kilku dniach picia z żalu i wracam.
Po nieudanej rebelii Fenzinon wysłał mi wiadomość na szepta z nakazem wypierdalania stąd. Nie mogę wkleić screena więc zacytuję tego Tyrana.
Cytuję:
" I co kurwo j@%ana, piździelcu pie#^#lony ?? Zachciało ci się wyj@%ać mnie z ciepłej posadki i zająć moje miejsce ?? Już kiedyś Blubojowi i Chajdzikowi pdłożyłem świnię i zajęła się nimi płokułatuła...
Masz dwa wyjścia: albo sam usuniesz konto albo będę Cię banował gorzej niż tego okurwieńca Bora. A jeżeli zostaniesz to i twoi wirtualni koledzy dostaną w pizdę ode mnie. Won z moich włości, spie#&*@%j na wykop. "
Już się nie ugnę tyranowi.
Liberté Égalité Fraternité !!!
© Copyright 2005-2024 Milanos.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu
heniiutek666
ponad 4 lat temu
Dzisiaj zrobię odwrotnie. Najpierw wstanę rano a potem zaj@%ie się w ch#%.
#codziennezaj@%aniesiewch#%
+: Lasha, snaut
lisekpro
ponad 4 lat temu
@heniiutek666: sprytne, trzeba to opatentować