0
20. Vending 3.0 – automaty to już nie maszynki do wydawania napojów, ale całe interaktywne urządzenia, które zapewniają np. wydawanie próbek produktów za post na facebooku, czy tłitta (płacimy więc walutą społecznościową). Już 2012 rok, przepełniony był akcjami, gdzie ludzie przytulali się do automatów, śpiewali do niech czy bezmyślnie naciskali przycisk 1000-ce razy :) Maszyny wykorzystywane w promocjach produktów to już codzienność. 19. Upgraded ordinary – to nowy trend szczególnie widoczny na rynku spożywczym, kiedy tradycyjne produkt pakuje się w niecodzienne opakowania np. keczup w tubki do nakładania silikonu lub zioła w próbówkach. Wszystko by zaskoczyć konsumenta i zwrócić jego uwagę na produkt. 18. Dystopia Fascination – to moda na kreowanie marek w towarzystwie tzw. czarnej wizji przyszłości, gdzie nie wierzy się w pozytywną odmianę tego, co już zastaliśmy. Takiego podejścia używa się szczególnie w obrazowaniu mody. Cel tej techniki jest jeden, zwrócić uwagę konsumenta na promowany produkt. 17. Millenial Madness – to świat ludzi wpatrzonych w ekrany swoich smartfonów, tabletów… wyłączonych w zasadzie z otaczającego świata. Kreują własne otoczenie, poprzez komentowanie tego co dzieje się aktualnie w sieci. Tu spore wyzwanie stoi przed marketingowcami – czyli jak wciągnąć takich ludzi w interakcję z marką? 16. Modular Retail – przenośne sklepy i przenośne punkty obsługi klienta – to przyszłość w sprzedaży. Obecnie w Polsce takie rozwiązania stosuje się np. na koncertach, gdzie firmy wystawiają swoje punkty obsługi (i to nie tylko budki z kawą), ale jako gotowe kontenery. Banki z kolei przy remoncie punktów stacjonarnych, obsługują klientów poprzez specjalnie podstawione ciężarówki, które w środku mają pełnoprawną placówkę mobilną. 15. Imposed interaction – trend w zakresie tzw. otwartych przyjaznych i nowoczesnych przestrzeni – szczególnie w biurach. Mają one pozwolić na nowego typu kreatywność i komfort pracy. Mamy się spotykać, rozmawiać, miło spędzać czas, dzięki czemu stworzymy lepsze rozwiązania i będziemy bardziej wydajni. 14. Shoptimization – to połączenie słów shop (sklep) + optimization (optymalizacja) – jest to trend marketingowy, który ma „wyłączyć” u klienta myślenie. Rolę podpowiadacza pełni tu bowiem sam sklep poprzez aplikację, która będzie nas informowała o promocjach, okazjach (szczególnie opartych o geolokalizację). Przy oglądaniu asortymentu przez przeglądarkę, sklep będzie w stanie podsuwać nam bardzo trafione pomysły na podstawie danych jakie zebrał o nas wcześniej. Wszystko dla wygody ;) 13. Sustain-citecture – to trend w architekturze, oparty o projektowanie obiektów, które będą dostarczały człowiekowi znacznie więcej możliwości niż dotychczas. Dla przykładu są to wieżowce w całości niezależne od otoczenia – mogą same produkować żywność, energię itp. W
Dodano: , wyświetleń 833
#11 0 228
Powiązane (0)